Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@08:41:29 GMT

آزار و اذیت جنسی ۴۰ درصد دانشجویان انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۸۸۶۹

آزار و اذیت جنسی ۴۰ درصد دانشجویان انگلیس

بررسی‌های انجام شده توسط اتحادیه دانشجویان بریتانیا حاکی است که از هر ۱۰ دانشجو ۴ نفر اعلام کرده اند که حداقل یک بار هدف آزار و اذیت و بدرفتاری جنسی قرار گرفته اند.

خبرگزاری تسنیم: نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که ۴۰ درصد دانشجویان در دانشگاه‌های بریتانیا آزار و اذیت و بدرفتاری جنسی را حداقل یک بار تجربه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بررسی‌های انجام شده توسط اتحادیه دانشجویان بریتانیا حاکی است که از هر ۱۰ دانشجو ۴ نفر اعلام کرده اند که حداقل یک بار هدف آزار و اذیت و بدرفتاری جنسی قرار گرفته اند.

اتحادیه ملی دانشجویان انگلیس با انتشار گزارشی اعلام کرد: بدرفتاری و آزار و اذیت جنسی از سوی کارکنان دانشگاه‌ها یک راز آشکار بوده، ولی این مساله در خوابگاه‌های دانشجویی در بریتانیا به به یک مساله حاشیه‌ای و بی اهمیت تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

گزارشی که از خواندن آن متعجب خواهید شد

این نخستین گزارش در نوع خود به شمار می‌رود که از جمع آوری اطلاعات از گروه‌های مختلف شامل دانشجویان فعلی و سابق تنظیم شده است.

آزار و اذیت جنسی علیه دانشجویان در دانشگاه‌های بریتانیا شامل الفاظ رکیک جنسی یا تجاوز جنسی در خوابگاه‌ها بوده است.

این گزارش نشان می‌دهد که از هر ۱۰ دانشجو ۴ نفر اعلام کرده اند که حداقل یک بار هدف آزار و اذیت و بدرفتاری جنسی قرار گرفته اند. ۵ درصد نیز گفته اند که افرادی را می‌شناسند که هدف آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند.

از هر ۸ دانشجوی فعلی در بریتانیا نیز یک نفر گفته است که با یک کارمند دانشگاه تماسی داشته که از این تماس احساس ناخوشایندی داشته است. این آمار‌ها در بین زنان و دختران دو برابر بوده است به طوری که ۱۵.۶ درصد زنان رفتار‌ها و آزار و اذیت‌های جنسی را گزارش داده اند و این رقم در بین مردان به ۷ درصد رسیده است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003MFV

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱,۹۴۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ تومان (۰.۷۷ درصد) کاهش یافته است. هر واحد لیر ترکیه، روز گذشته با قیمت ۱,۹۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۲۰ تومانی به ۱,۹۵۵ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۷۷ درصد) به ۱,۹۴۰ رسید.

 بالاترین قیمت لیر ترکیه در ۲۴ ساعت گذشته ۱,۹۵۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱,۹۴۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی لیر ترکیه نسبت به هفته گذشته ۳.۲۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد لیر ترکیه در شش ماه گذشته حدود ۵.۴۳ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند