Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: فراهم سازی زیرساخت خدمات متنوع ورزشی و فرهنگی در پارک بانوان اراک در دست اقدام است تا فضای مطلوب برای این قشر از شهروندان فراهم شود.

فتح الله حقیقی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه پارک بانوان اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پروژه پارک بانوان شهر اراک، سعی بر این است که زیرساخت لازم برای ارائه خدمات متنوع ورزشی و فرهنگی مهیا شود و در همین راستا ایجاد فضاهایی برای برگزاری نمایشگاه، آلاچیق و استراحتگاه، کافی شاپ و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مدنظر قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: تمامی این زیرمجموعه ها در پارک بانوان اراک با مدیریت بانوان اداره می شود و هدف از انجام این پروژه نیز ایجاد فضای شاداب و نشاط آور برای بانوان شهر اراک است که از امنیت و آرامش لازم هم برخوردار باشد.

حقیقی بیان کرد: پروژه پارک بانوان اراک پس از بهره برداری نیز در فاز دوم از امکانات دیگری همچون سالن ورزشی چندمنظوره و استخر بهره مند خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه مقرر است پروژه پارک بانوان اراک پس از فراهم سازی تجهیزات کامل به بهره برداری برسد، برمبنای وضعیت کنونی تا یک ماه آینده با تامین زیرساخت و امکانات مورد نیاز، افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: پیگیری لازم برای تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز به منظور بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه در دستور کار قرار دارد تا به زودی به بانوان شهر اراک خدمات لازم تفریحی و... را ارائه کند.

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی پارک بانوان فتح الله حقیقی مجله ایران مهر کرمانشاه بوشهر گردشگری نوروز 97 نوروز سانحه تصادف شهرکرد مسافران نوروزی گرگان خرم آباد شیراز سال حمایت از کالای ایرانی آیین اعتکاف خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: سامانه مکان‌مند شهر اصفهان به زبان انگلیسی برای استفاده گردشگران خارجی توسط سازمان فاوای اصفهان راه‌اندازی شد.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: گردشگران خارجی که قصد سفر به شهر زیبای اصفهان را دارند، می‌توانند از جدیدترین نقشه معابر و اماکن شهر اصفهان بهره‌مند شوند.

وی افزود: پیرو درخواست اداره امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، سامانه مکان‌مند شهر اصفهان به زبان انگلیسی برای استفاده گردشگران خارجی توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با نشانی isftourism.isfahan.ir/map راه‌اندازی شد.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: سامانه اصفهان من قابلیت‌های متعددی از جمله قابلیت مسیریابی خودرو، دوچرخه و پیاده همراه با گام‌های مسیر به زبان انگلیسی، اطلاع از موقعیت دقیق اماکن تاریخی و تفریحی همراه با ارائه تصاویر و داده‌های توصیفی مربوطه، اطلاع از رویدادهای بین‌المللی در حال برگزاری در شهر اصفهان، قابلیت جست‌وجو موقعیت مکانی اماکن مختلف و فاصله زمانی آن‌ها و نمایش هم‌زمان تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های ترافیکی را شامل می‌شود.

فردانی بیان کرد: از دیگر نکات مثبت سامانه اصفهان من می‌توان به بهره‌وری این سامانه از جدیدترین تغییرات نقشه معابر و اسامی مصوب شورای نام‌گذاری معابر شهر اصفهان اشاره کرد.

کد خبر 750969

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور