Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@03:43:15 GMT

تقدیر سردار جلالی از عوامل سریال پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۹۰۰۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ در پیام سردار جلالی با اشاره به حماسه رزمندگان دفاع هشت ساله و مدافعین حرم آمده است: عرصه‌ پاسداری از دین خدا و سربازی در راه عزَت، استقلال و حفظ امنیت ایران اسلامی، بسی ایمان، ایثار و جوانمردی طلب می‌کند که این خصایص را رزمندگان اسلام در حماسه هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم با تمام وجود معنی کردند و در این مسیر نورانی سر و جان در طبق اخلاص گذاشتند و عاشقانه و عارفانه به وصال حق رسیده و جاودانه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 پاسداشت آن حماسه‌ها، عینیت بخشی مستمر و انتقال فرهنگ ارزشمند آن مقطع باشکوه و طلایی در جامعه از مؤلفه‌های موثر در قدرت بازدارندگی دفاعی کشورمان است.
در ادامه پیام چنین آمده است: زبان هنر، زبان روایت عاشقانه‌هایی است که با حماسه پیوند خورده است و چه زیباست رشادت‌ها و مجاهدت‌های فرزندان رشید مدافع حرم، گوشه‌ای از صحنه‌ی طوفانی و پرحادثه دفاع از عزت، خاک و ناموس مردم مظلوم غرب آسیا را به تصویر کشیده و به مردم بزرگ و عزیز ایران می‌گوید که چه فرزندان پرافتخار و رشیدی در دامان خود پرورانده‌اند.
جلالی با تشکر از عوامل ساخت سریال آورده است: بدینوسیله از تلاش عوامل سریال گرانقدر پایتخت در تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری در بهره‌مندی از گنجینه ارزشمند حماسه مدافعان حرم و انتقال فرهنگ، ارزش‌ها و باورهای اعتقادی، ملی، روحیه خودباوری، ایثار و شجاعت در بین اقشار میهن اسلامی تقدیر و تشکر نموده و آرزوی توفیق انجام خدمت در ظل عنایات حضرت ولی عصر و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز دارم.
وی با اشاره به صبر و بردباری خانواده‌های شهدای مدافع حرم آورده است: بی‌شک تقدیر واقعی باید از خانواده‌­های محترم مدافعین حرم صورت گیرد که اگر از خودگذشتگی و حمایت­‌های آنان نبود، این پیروزی‌ها حاصل نمی­‌شد و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری «خانواده‌های شهدا خیلی عزیزند. من همیشه عرض کرده‌­ام که در سنگر مقدم دفاع از ارزش‌ها و دفاع از انقلاب و دفاع از اسلام و دفاع از قرآن شهیدان ما هستند و بلافاصله پشت سر این‌ها خانواده­‌هایند، پدرها، مادرها، همسرها، فرزندان؛ این را باید قدر دانست.»

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  خدابنده لو گفت: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو و پرداخت کمک‌های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌هاست.

وی افزود: از مجموع خانواده‌های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل بهزیستی استان ادامه داد: به منظور کاهش فشار‌های ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده‌های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تا پایان ۶ سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایر خدمات حمایتی ارائه می‌شود که اجرای آن طبق بخشنامه‌های مربوطه است.

خدابنده لو گفت: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند و خدمات متعددی به آنها ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • غایب بزرگ پایتخت ۷
  • آیین تقدیر از مقام معلم در مدارس فسا برپا شد
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی