Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - معاون اجرايي سپاه وليعصر(عج) خوزستان گفت: آمريکا بي شک تاوان خون هاي به نام حق ريخته شده در سوريه و ساير کشورهاي اسلامي را به زودي خواهد داد.

سرهنگ عبدالرضا حاجتي عصر سه شنبه در حاشيه استقبال از پيکر شهيد عمار موسوي از شهداي مدافع حرم خوزستاني که در سوريه به درجه شهادت نايل شد، در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد: شهيد موسوي درپي حمله موشکي روز دوشنبه هفته جاري رژيم صهيونيستي به فرودگاه تيفور سوريه به شهدا رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: بي شک شهادت مظلومانه شهيد عمار موسوي بدون پاسخ نخواهد ماند و دشمن بايد در هر لحظه منتظر انتقام باشد.
وي ادامه داد: شکست آمريکا نزديک است چرا که اين کشور آنقدر تحقير شده که دست به دامان کشورهاي ضعيفي چون رژيم آل سعود شده در حالي که امروز اين افتخار ملت ايران است که آوازه اين پاسداران و ارتشيان جوان در سراسر جهان پيچيده و لرزه بر پيکره دشمنان انداخته است.
سرهنگ حاجتي گفت: تعجب ما از اين است که آمريکا چرا تا اين اندازه نادان است که با جنگ سخت و جنگ نرم قصد دارد حرف هاي خود را به کرسي بنشاند.
وي در ادامه اظهار‌کرد: شهيد عمار موسوي از کوي عرب نشين علوي اهواز و منطقه اي که در روزهاي گذشته به دليل اتفاقات اخير، دشمن سعي داشت از آن براي ضربه زدن به نظام استفاده کند، بود.
وي يادآور شد: شهادت عمار موسوي نشان داد که مردم کوي علوي اهواز همواره وفادار به ولايت و اهل بيت(ع) بوده و هيچگاه توطئه هاي دشمن نمي تواند ذره اي از وفاداري آنها نسبت به نظام و ولايت را کم‌ کند.
معاون اجرايي سپاه وليعصر(عج) خوزستان گفت: آيين وداع با پيکر مطهر اين شهيد والا مقام سه شنبه شب در منطقه کوي علوي اهواز برگزار و پس از آن روز چهارشنبه بر دستان مردم ولايتمدار اهواز از اين منطقه تا حرم علي ابن مهزيار اهوازي تشييع و در اين مکان مقدس به خاک سپرده مي شود.
پيکر پاک و مطهر سيد عمار موسوي از شهداي مدافع حرم خوزستاني، عصر سه شنبه از طريق فرودگاه بين المللي اهواز وارد خوزستان شد و مورد استقبال جمعي از مردم اين شهرستان قرار گرفت.
7152/ 6037
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «منصور عزیر پورمحمدی» امروز شنبه (۱۵ اردییبهشت ۱۴۰۳) با حضور مردم اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096619

دیگر خبرها

  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • تشییع پیکر دو شهید خوزستانی شناسایی‌شده پس از ۴۰ سال