Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: زمان، زمان همدلی است، مردم از کشتی انتظار دارند و همه ما با وفاق باید این انتظارات را براورده سازیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

غلامرضا محمدی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و‌جوانان به رویدادهای پیش روی کشتی اشاره کرد و اظهار داشت :

همه باید در کنار کشتی قرار گرفته و برای افتخار آفرینی کشتی گیران کشورمان بستر مناسب را ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا محمدی در ادامه نظر دوباره اعضای مجمع برای فعالیت دوباره رسول خادم به عنوان ریاست فدراسیون کشتی را مورد توجه قرارداد و افزود:

این تصمیم‌گیری به ما یادآوری کرد که زمان، زمان همدلی است، مردم از کشتی انتظار دارند، این انتظارت به حق است و همه ما باید با وفاق این انتظارات را برآورده سازیم.

پیشکسوت کشتی در ادامه افزود:

از همه چیز مهمتر این است که کشتی ما از بلاتکلیفی خارج‌شد، ورزش اول کشورمان در چندماه آینده کار سختی پیش رو دارد، المپیک آسیایی و جهانی، آوردگاه سختی است که افکار عمومی از کشتی انتظار افتخار آفرینی دارند.

غلامرضا محمدی همچنین در بخش دیگری از سخنانش توضیحاتی را پیرامون بستر سازی برای کسب موفقیت‌های بیشتر ارائه کرد و گفت:

بی تردید اگر به دنبال کسب موفقیت هستیم این اتفاق جز در سایه تعامل اتفاق نخواهد افتاد، یعنی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از یک سو‌ به عنوان متولی ورزش کشور و مسئولان فدراسیون به عنوان مسئولان اجرایی در حوزه فنی باید در کنار هم این زمان از دست رفته را جبران کنند.

سرمربی تیم لیگ کشتی آزاد نوجوانان با اشاره به فعالیتهای مثبت صورت گرفته در کشتی یاداور شد که باید به نقدها نیز توجه کرد و نقاط ضعف را برای بهبود ، کسب مدال و افتخار رفع کرد.

غلامرضا محمدی همچنین گفت:

اعتماد دوباره مجمع به رسول خادم به نوعی رای مثبت دوباره است که وظیفه ایشان و کادر فنی و مسئولان زیر مجموعه فدراسیون را سنگین تر از گذشته کرده است. ما در برهه حساسی قرار داریم و باید تلاش را برای پشت سرگذاشتن این زمان دو‌چندان کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی رسول خادم کشتی آزاد نوجوانان رسول خادم غلامرضا محمدی فدراسیون کشتی کشتی کشتی آزاد نوجوانان وزارت ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام یکی از فدراسیون‌هایی بود که در سال‌های اخیر مدال‌آورانش از لیست قهرمانانی که هر ساله به مراسم تجلیل با حضور رئیس جمهور دعوت می‌شدند، خارج شده بود.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان که در ماه‌های اخیر وعده داده بود آیین‌نامه پاداش قهرمانان اصلاح می‌شود، یکی از اقداماتش بازگرداندن نام قهرمانان این رشته به لیست تجلیلی‌ها بوده است.

فدراسیون بدنسازی اعلام کرده روز سه‌شنبه در مراسم تجلیل رئیس جمهور از قهرمانان 124 نماینده خواهد داشت که به همین بهانه و پایان انتظار 6 ساله قهرمانان این رشته با عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی گفت‌وگو کردیم. 

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام در این باره به "ورزش سه" گفت: "خوشحالم که این خبر را اعلام کنم 124 نفر از مدال‌آوران فدراسیون بدنسازی در سال 1402 روز سه‌شنبه در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور مورد تجلیل قرار می‌گیرند. در همین راستا جا دارد از ریاست محترم جمهور و وزیر ورزش و جوانان تشکر ویژه‌ای داشته باشم که خواسته جامعه بدنسازی و ورزش‌های قدرتی را شنیدند و بعد از 6 سال دوباره نام این قهرمانان در لیست تجلیل قرار گرفت. از سال 96 به بعد نام قهرمانان فدراسیون بدنسازی از لیست مدال‌آورانی که تجلیل می‌شدند، با تصمیمی غیرمنطقی خارج شده بودند و با این بهانه که فدراسیون ما در بازی‌های آسیایی و المپیک حضور ندارد، قهرمانان ما را دعوت نمی‌کردند."

وی افزود: "در سال‌های اخیر پیگیری‌های زیادی در این خصوص انجام دادیم. از دوران آقای سلطانی‌فر و همچنین سجادی این موضوع مطرح شد و متاسفانه پاسخی نگرفتیم، اما آقای کیومرث هاشمی و تیمشان صدای جامعه مظلوم پرورش‌اندام را شنیدند. ما همه محدودیت‌های مالی را می‌دانیم و به نظرم مبلغ جایزه‌ای که اهدا می‌شود، در درجه آخر قرار دارد. بیشتر از منفعت مالی برای قهرمانان ما حضور در این مراسم اهمیت دارد که در کنار سایر قهرمانان بتوانند مورد تقدیر قرار بگیرند."

نصیرزاده در پایان عنوان کرد: "وقتی امروز دعوتنامه را برای قهرمانان فدراسیون ارسال می‌کردیم، ذوق و انگیزه زیادی پیدا کردند و قطعا این موضوع می‌تواند به افتخارآفرینی آن‌ها در سال جدید هم کمک کند. من به نمایندگی از جامعه بدنسازی و ورزش‌های قدرتی از وزیر ورزش بابت این اتفاق خوشایند تشکر می‌کنم."

دیگر خبرها

  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • معاون رئیسی: افکار عمومی غربی به این جمع‌بندی رسیدند که آمریکا نماد ظلم و ستم است
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام