Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا میرزایی مدیر عامل آب منطقه‌ای لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛گفت: باتوجه به کاهش شدید بارندگی‌ها و تاثیرات منفی آن بر منابع آبی، احتمال بروز مشکلات زودهنگام در تامین و توزیع آب شرب در نقاط مختلف روستایی و شهری استان وجود دارد.

وی افزود : در جلساتی که با مدیران شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی لرستان داشتیم پیش‌بینی می‌شود امسال و در فصول گرم سال، حدود ۴۰ میلیون متر مکعب کمبود آب شرب داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی با بیان اینکه اولویت اول شرکت آب منطقه‌ای لرستان تامین آب شرب مردم است، ادامه داد: به درخواست‌های تامین آب شرب شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی خارج از نوبت، رسیدگی و نسبت به صدور مجوزات لازم اقدام می‌شود.

وی گفت: با توجه به کاهش ذخایر آبی و محدودیت‌های تامین آب از همه هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم جهت پیشگیری و جلوگیری از قطعی آب در فصول گرم سال خصوصا تابستان، در مصرف آب حداکثر صرفه جویی را به عمل آورند.

انتهای پیام/م

کمبود آب شرب در تابستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!

عربستانی‌ها پس از پاسخ منفی ستاره مصری لیورپول در تابستان گذشته به پیشنهاد الاتحاد، برای اقدام دوباره جهت جذب او شرط تعیین کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، گمانه‌زنی‌ها درباره حضور محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در لیگ عربستان دوباره بالا گرفته است.

الاتحاد عربستان تابستان پارسال آماده پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیون پوند برای مهاجم لیورپول بود اما این بازیکن به این پیشنهاد جواب منفی داد.

در شرایطی دوباره بحث صلاح در عربستان مطرح شده است که باشگاه‌های عربستانی تنها در صورتی برای جذب محمد صلاح در تابستان امسال اقدام خواهند کرد که او خودش اعلام کند که قصد بازی در لیگ سعودی را دارد.

صلاح ژوئن امسال ۳۲ ساله خواهد شد و قرارداد او تابستان ۲۰۲۵ با لیورپول به پایان خواهد رسید و هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که او می‌خواهد قبل از پایان قراردادش لیورپول را ترک کند. البته به نظر می‌رسد خلاف ۲ سال اخیر، عربستانی‌ها در فصل نقل‌وانتقالاتی تابستان امسال رویکرد متفاوتی را در پول‌پاشی برای ستاره‌های مطرح فوتبال جهان در پیش بگیرند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تابستان پارسال نزدیک به ۸۰۰ میلیون پوند برای جذب بازیکن هزینه کردند اما انتظار می‌رود آنها تابستان امسال رویکرد آرام‌تری اتخاذ کنند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان (SPL) تابستان امسال روی جذب بازیکنان جوان‌تر تمرکز خواهند کرد و چهره‌های با نفوذ فوتبال این کشور معتقدند که باشگاه‌ها نباید صرفا به خاطر اسم یک بازیکن پول‌های کلان خرج کنند و به باشگاه‌ها توصیه می‌شود تا رویکردی بابرنامه و پایدارتر در بازار نقل‌و‍‌انتقالات داشته باشند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حضور ستاره مصری لیورپول در لیگ عربستان قطعی است تابستان داغ و جذاب در انتظار لیگ عربستان!

دیگر خبرها

  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • افغانستان حقابه را می دهد؟
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود