Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون والیبال گفت: به محض بازگشت به تهران از سمت خود به عنوان دبیر فدراسیون والیبال، استعفا خواهم داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مراسم معارفه محمود افشاردوست ، بازیکن و مربی پیشین تیم ملی والیبال به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش، امروز در جزیره کیش انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود افشاردوست ضمن اعلام این خبر اظهار داشت:

مراسم معارفه من انجام شد و من به محض بازگشت به تهران از سمت خود به عنوان دبیر فدراسیون والیبال، استعفا خواهم داد. به هر حال باید پست دبیری فدراسیون را تحویل نفر بعدی بدهم.

محمود افشاردوست ر مورد شرایط فعلی والیبال ایران گفت:

خوشبختانه والیبال شرایط خوبی دارد و مشکل خاصی نیست. تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، تمرینات خود را شروع کرده‌اند و در شاهد این هستیم که پشتوانه خوبی برای تیم ملی وجود دارد. در سال‌های قبل همه چیز طبق برنامه پیش رفته است.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش در مورد بهرام افشارزاده، دبیر شورای ورزش سازمان منطقه آزاد کیش گفت:

این شورا دیگر وجود ندارد و به موسسه‌ای تبدیل شده که من مدیرعامل آن هستم. ما از تجربیات آقای افشارزاده قطعاً استفاده خواهیم کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمود افشاردوست والیبال تیم ملی والیبال فدراسیون والیبال محمود افشاردوست مربی پیشین تیم ملی والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی

رؤسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نشاطی مسئول سازمان ورزش بسیج در دیدار با علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، ضمن تأکید بر مهیا بودن ظرفیت بسیج برای انجام فعالیت‌های ورزشی، اظهار داشت: همه مسئولان ورزشی که برای این نظام، خالصانه زحمت می‌کشند، دنبال این هدف هستند که حال عمومی جامعه بهبود پیدا کند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت عظیمی که در اختیار بسیج است، همچنین ظرفیت‌هایی که در اختیار فدراسیون همگانی چه از لحاظ نیروی انسانی و چه از لحاظ زیرساختی قرار دارد، می‌توان با یک همکاری و هم‌افزایی بهتر کارهای خیلی بزرگی در عرصه همگانی انجام داد.

نشاطی با تأکید بر حضور گسترده آحاد بسیجی در برنامه‌های ورزشی گفت: این حضور گسترده به علت ظرفیت‌ها و نیروی انسانی است که تحت شبکه مدیریتی بسیج ایجاد و باعث اجرای برنامه‌های همگانی در سراسر کشور شده است.

وی تصریح کرد: خیلی اتفاقات بزرگی در استان‌ها توسط بسیج در عرصه ورزش رقم می‌خورد، اما آن چیزی که برای بسیج خیلی مهم است و می‌تواند تأثیرگذار باشد، برنامه‌ریزی دقیق، جامع و کامل در محلات است که سرانجام آن باعث بهبود حال افراد و سلامت جامعه می‌شود.

رئیس سازمان ورزش بسیج با اشاره به حضور بهترین مسئولان تربیت بدنی بسیج در محلات در پایگاه‌های بسیج و حوزه‌ها گفت: با توجه به این ظرفیت گسترده در بسیج، این آمادگی وجود دارد برنامه های خوبی را با حضور گسترده مردم اجرا کنیم.

نشاطی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف ما آحاد مردم هستند، می توان با هم افزایی و ارتباط خوب، برنامه های بهتری را برای این مردم عزیز و مومن برگزار کرد.

وی گفت: ما در کل کشور چند هزار ایستگاه صبحگاهی و عصرگاهی در کشور داریم که نه تنها کم نظیر، بلکه بی نظیر است. به همین دلیل برای تقویت مربیان در این عرصه و بهبود کیفیت ضروری است فدراسیون همگانی با سابقه درخشانی که دارد، در این عرصه ورود پیدا کند.

رئیس سازمان ورزش تصریح کرد: مربیان بسیجی که در ایستگاه‌های صبحگاهی و عصرگاهی فعالیت می‌کنند، نیازمند دوره‌های مربیگری جهت ارتقای سطح و دانش آنها هستند که می‌توان با همکاری فدراسیون همگانی برگزار کرد. همچنین نسبت به خیلی از مأموریت‌های مشترکی که بین سازمان ورزش بسیج و فدراسیون همگانی است می توان تفاهم نامه ای جهت ارتقا برنامه ها منعقد کرد.

در این دیدار خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ضمن اشاره به هدف مشترک بسیج با فدراسیون همگانی گفت: هر سازمان یا نهادی، مجموعه‌نگر هستند، یعنی بنا بر مأموریتی که دارند، اولویت ذاتی‌شان مجموعه خودشان است، اما در بسیج چنین نیست و اولویت اول در این نهاد مردم هستند.

وی افزود: بسیج در خیلی از برنامه ها و مأموریت های ورزشی از ما جلوتر است. از همه مهمتر این است که برای سلامتی و نشاط مردم این کار را انجام می دهد. پس ما یک هدف مشترک داریم و آن هم مردم است و همین امر موجب می شود که ما با هم بهتر و بیشتر همکاری و هم افزایی در این راستا داشته باشیم.

خلیلی گفت: در حوزه های رویدادی، جشنواره ای و برنامه های مختلف می توانیم همکاری داشته باشیم و همچنین در عرصه آموزش می توان دوره هایی را برای تربیت نیرو در سراسر کشور برگزار کرد که این فرصت بسیار خوبی است.

رئیس فدراسیون همگانی در پایان با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج همیشه جزء اولین ارگان های هستند که در عرصه ورزش به کمک سازمان های ورزش از جمله فدراسیون همگانی می آیند، خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اهداف فدراسیون، محلات است که مورد نظر سازمان ورزش بسیج نیز هستند تا بتوانیم با هم  جریان‌سازی کنیم تا جوانان و نوجوانان کشور را در یک فعالیت ورزش و فرهنگی دعوت کنیم و این نیازمند هم افزایی بیشتری با سپاه و بسیج است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد