Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان منطقه ازاد ماکو گفت : از مزیتهای فنس‌کشی در این منطقه عدم انتفاع افراد سودجو می باشد لذا افرادی که می‌خواهند بدون ویزا وارد مناطق آزاد شوند فنس کشی در آن منطقه نقش اساسی را ایفا می کند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزداران ، حسین فروزان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری _ صنعتی ماکو در مراسم کلنگ زنی منطقه آزاد ماکو در جمع خبرنگاران گفت: فنس کشی و مشخص کردن محدوده منطقه‌ای آزاد ماکو از اولویت های پروژه های منطقه آزاد ماکو می باشد چرا که قانون مناطق آزاد اجبار کرده است که هر منطقه محدوده خود را فنسکشی و اعلام حدود کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از عوامل به طول انجامیدن اجرای عملیات فنس کشی در منطقه ازاد ماکو بحث ادغام یا عدم ادغام شهرستان چالدران به محدوده منطقه آزاد ماکو بود لذا با اجرایی شدن عملیات فنس کشی، دیگر الحاق سایر شهرها به محدوده منطقه آزاد ماکو امکان پذیر نخواهد بود.

فروزان خبر داد : فاز بعدی این پروژه طی دو سال آینده آغاز خواهد شد و از فواید فنس کشی در محدوده منطقه آزاد ماکو پیشرفت چشمگیر صنعت میباشد  و این تنها با حمایت مردم و مسئولین از سرمایه گذار در جهت حضور در این منطقه تحقق خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در ادامه وسعت محدوده منطقه آزاد ماکو را ۵ هزار کیلومتر مربع عنوان کرده و گفت : فاز اول فنس کشی در این منطقه ۵ کیلومتر خواهد بود.

وی معایب فنس کشی در این منطقه را هزینه بر بودن نگهداری این فنس ها و گیت ورودی عنوان کرده و گفت : محل اعتبارات این هزینه ها از پروژه‌هایی که در راستای عمرانی و آبادانی منطقه خرج خواهد شد ، خواهد بود .

فروزان مزیتهای فنس‌کشی در این منطقه را عدم انتفاع افراد سودجو عنوان کرده و گفت : افرادی که می‌خواهند بدون ویزا وارد مناطق آزاد شوند فنس کشی در آن منطقه نقش اساسی را ایفا می کند.

در این برنامه علیرضا محرمی مدیر کانال تلگرامی کمپین فنسکشی منطقه ازاد ماکو در گفتگو با خبرنگاران گفت : فنسکشی هر منطقه آزاد از عوامل استراتژیک آن منطقه به حساب آمده و نقش اساسی در صنعت ، موقعیت و جلوگیری از سوء استفاده ها ایفا میکند لذا مدیر عامل سازمان منطقه ازاد ماکو با اغاز و کلنگ زنی این پروژه ، به تعبیری حلقه مفقوده این منطقه را پیدا کرد .

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی شائینی پیش از ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه شب گذشته در پی وقوع نزاع و درگیری و تهدید با سلاح سرد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند، ابراز داشت: عده‌ای با عربده کشی قصد برهم زدن نظم عمومی را داشتند که همه این افراد شناسایی شدند.

وی ضمن بیان اینکه سه نفر از اراذل و اوباش در محل حادثه دستگیر شدند، افزود: پرونده این افراد تشکیل و به مقامات قضائی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، ابراز داشت: با هر فرد یا گروهی که امنیت را خدشه دار کند به طور جد برخورد خواهد شد.

شائینی در ادامه تصریح کرد: اجازه قدرت نمایی و عرض اندام به مخل آرامش مردم داده نخواهد شد و دستگیری و زندان در انتظار آن‌ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • سیلاب موجب زیر آب رفتن اراضی دیم منطقه نهرعنبر موسیان شد
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه خواهران ماکو
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای طرح نور فراجا
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند