Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان به مناسبت شهادت رزمندگان مدافع حرم در سوریه در پیامی این ضایعه بزرگ را به خانواده ایشان و مردم دارالمومنین کاشان و دارالشهدای آران و بیدگل تبریک و تسلیت گفت.متن این پیام به شرح ذیل است :

بسم رب الشهداء والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

شهادت پر افتخار رزمندگان سرافراز و شجاع اسلام،شهید مهدی دهقان یزدلی (از پاسداران نیروی هوایی سپاه در کاشان) و شهید مهدی لطفی نیاسر(از رزمندگان مدافع حرم استان قم) که در حمله هوایی رژیم جنایتکار و خبیث اسرائیل به پایگاه هوایی تی 4 (در تلافی پیروزی های چشمگیر رزمندگان جبهه مقاومت در مقابل کفر و تکفیر) در سوریه به شهادت رسیدند ، را به خانواده شهید پرور و صبور و غیرتمند ایشان و مردم شهید پرور شهرستان های دارالمومنین کاشان و دارالشهدای آران و بیدگل تبریک و تسلیت عرض نموده و برای خانواده معظم این شهیدان والامقام آرزوی صبر و سلامت از درگاه خداوند منان داریم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به امید روزی که انتقام خون این شهیدان عزیز را از اشغالگران خونخوار قدس و آل سعود منحوس بگیریم . انشاالله

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان

بسیجی پاسدار مرتضی عمو مهدی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا شبکه المیادین در گزارشی با عنوان «سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب الله؛ پیام‌ها و مفاهیم» گفت: مقاومت اسلامی لبنان موفق به ساقط کردن ۵ پهپاد از ابتدای جنگ شده است که این، پیام‌هایی طبق رفتار عملیاتی حزب الله دارد، اما این پیام‌ها چیست؟

«هانی الدالی» کارشناس مسائل مقاومت فلسطین در گفت‌وگو با این شبکه به تشریح این پیام‌ها و پیامدهای سرنگونی پهپادها برای ارتش اشغالگر پرداخت و گفت: حزب الله دامنه عملیات خود را در چارچوب نبرد چالشی و ارسال پیام‌های نظامی به دشمن گسترش می‌دهد که این بر عرصه سیاسی و واقعیت میدانی تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: اقدامات نظامی حزب الله در راستای اظهار برتری در برابر ارتش اشغالگر است و حزب الله در راستای بهبود وضعیت و آزمودن توان دفاعی خود در زمین و آسمان حرکت می‌کند.

الدالی درباره پیام‌ها و مفاهیم سرنگونی پهپادها به دست حزب الله تصریح کرد: شواهد بیانگر این است که حزب الله سامانه هشداردهنده پیشرفته‌ای در اختیار دارد که آن را قادر می‌سازد تا اهداف هوایی متخاصم را شناسایی کند. این سامانه به مقاومت لبنان امکان می‌دهد تا موقعیت هوایی را به شکل پیشرفته ارزیابی و ترسیم کند. سامانه‌های دفاعی پیشرفته‌ای که حزب الله در اختیار دارد آن را قادر می‌سازد که این نوع پهپادها به ویژه «هرمس ۹۰۰» بسیار پیشرفته و گرانقیمت را که اشغالگران آن را «ستاره پیشگام» می‌نامند، سرنگون کند.

الدالی افزود: این همچنین سبب محرومیت اشغالگران از برتری هوایی و اطلاعاتی در آسمان و صحنه عملیاتی می‌شود و قدرت جمع آوری اطلاعات از فرماندهان و نیروهای مقاومت و امکانات آنها را از کار می‌اندازد.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، تاثیر روحی بر دشمن صهیونیست و جبهه داخلی آنها دارد و در مقابل، روحیه مقاومت لبنان و حامیان آن را بالا می‌برد.

مقاومت اسلامی لبنان یکشنبه شب یک پهپاد اسرائیلی از نوع هرمز ۴۵۰ را بر فراز جنوب لبنان سرنگون کرد.

«عمیر بوحبوط» تحلیلگر نظامی رسانه صهیونیستی «واللا» با اشاره به سرنگونی پهپاد این رژیم به دست حزب الله لبنان و ضربات مهلک حزب الله در منطقه عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به اشغالگران گفته بود: حزب الله ضربه مهلکی به اسرائیل وارد کرده است.

وی درباره از دست رفتن برتری هوایی در لبنان هشدار داده و آن را عاملی برای کاهش توان جمع آوری این رژیم دانسته و اذعان کرده بود: ما با مشکل بزرگی روبرو هستیم.

کد خبر 846750 برچسب‌ها ویژه ورزشی اسرائیل لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • «وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد