Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@21:28:30 GMT

سلطه ال جی الکترونیکس در بازار تلویزیون‌های اولد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۰۷۳۹

به گزارش وانانیوز، 

ال‌جی الکترونیکس سال گذشته نزدیک به ۱.۵ میلیون دستگاه تلویزیون اولد در سراسر جهان فروخته است و انتظار می‌رود که امسال نیز میزان فروش خود را به رقم ۲ میلیون دستگاه برساند. پس از ال‌جی، سونی دومین تولید‌کننده‌ی برتر تلویزیون‌های اولد محسوب می‌شود.

براساس گزارش دیجی‌تایمز و منابع صنعتی، سال گذشته در مجموع ۲ میلیون دستگاه تلویزیون اولد در سراسر جهان عرضه شد و براساس پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود که این رقم در سال جاری به ۳ میلیون دستگاه افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ال‌جی الکترونیکس بدون شک رهبر بلامنازع عرصه‌ی تلویزیون‌های اولد به‌حساب می‌آید. این شرکت سال گذشته توانست حدود ۱.۵ میلیون دستگاه تلویزیون اولد به فروش برساند و ۷۵ درصد از سهم این بازار را به خود اختصاص دهد. پیش‌بینی می‌شود که میزان فروش این غول کره‌ای امسال به رقم ۲ میلیون دستگاه برسد؛ با این حال با افزایش مجموع عرضه‌ی تلویزیون‌های اولد انتظار می‌رود که سهم این شرکت به ۶۶ درصد کاهش یابد.

سونی با اختلاف زیاد در جایگاه دوم قرار دارد. میزان فروش ژاپنی‌ها در سال گذشته ۲۰۰ هزار دستگاه بود؛ با این وجود انتظار می‌رود که این شرکت در سال ۲۰۱۸ موفق به فروش ۵۰۰ هزار دستگاه تلویزیون اولد شود. پس از سونی، شرکت‌های دیگری همچون پاناسونیک، فیلیپس، گراندیگ، لو و همچنین شرکت‌های چینی از جمله هایسنس - که امسال نخستین تلویزیون اولد خود را عرضه کرد - مسئول عرضه‌ی ۵۰۰ هزار دستگاه باقی‌مانده خواهند بود. در گزارش دیجی‌تایمز آمده است:

علاوه بر عرضه‌ی ۲ میلیون پنل اولد از سوی ال‌جی الکترونیکس در سال ۲۰۱۸، انتظار می‌رود که ال‌جی دیسپلی نیز ۵۰۰ هزار پنل اولد برای سونی و مقدار مشخصی برای سازندگان چینی تلویزیون عرضه کند.

ال‌جی دیسپلی، شرکت مجزایی که به‌عنوان زیرمجموعه‌ی شرکت ال‌جی فعالیت می‌کند، به تولید انبوه پنل‌های اولد تلویزیون در سال ۲۰۱۸ ادامه خواهد داد. این شرکت پنل‌های تولیدی‌اش را به طیفی از دیگر تولیدکنندگان می‌فروشد و به‌زودی کارخانه‌ی اولد نسل بعدی 10.5G خود را با توانایی تولید انبوه پنل‌های بزرگ‌تر با وضوح تصویر 8K، افتتاح خواهد کرد.

تلویزیون‌های ساخته‌شده برپایه‌ی فناوری اولد هنوز سهم اندکی از مجموع تلویزیون‌های بازار را که با رقم سالیانه‌ی نزدیک به ۲۱۰ تا ۲۲۰ میلیون دستگاه در گردش است، تشکیل می‌دهند. با این وجود، این فناوری تصویر به تصاحب سهم بیشتر در بازار پرسود دستگاه‌های لوکس ادامه خواهد داد و ظرفیت آن در سال‌های پیش‌رو به نحو قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود

تعداد ۵۰ دستگاه کامیونت فورس هفته آینده در تالار خودرو بورس کالای ایران عرضه خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تالار خودرو بورس کالا هفته آینده میزبان عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل است. این خودرها قرار است سه‌شنبه 18 اردیبهشت در بورس کالا عرضه شود.

بر این اساس جزییات عرضه کامیونت فورس (FORCE) کابین بدون خواب 6 تن بدون کاربری بدین شرح است:

    تعداد: 20 دستگاه

    عرضه کننده: بهمن دیزل

    قیمت پایه: یک میلیارد و 689 میلیون تومان

    درصد پیش پرداخت: 10 درصد

    تاریخ عرضه: 18 اردیبهشت

    تاریخ تحویل: 18 تیر

 

همچنین جزییات عرضه کامیونت فورس (FORCE) کابین خوابدار 6 تن بدون کاربری بدین شرح است:

    تعداد: 30 دستگاه

    عرضه کننده: بهمن دیزل

    قیمت پایه: یک میلیارد و 719 میلیون تومان

    درصد پیش پرداخت: 10 درصد

    تاریخ عرضه: 18 اردیبهشت

    تاریخ تحویل: 18 تیر

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • رویداد اپل در راه است | آی‌پد پرو با تراشه M4 عرضه می‌شود
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • آی پد پرو جدید با تراشه M۴ عرضه می شود
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن