Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولیعهد عربستان در سفری سه روزه به فرانسه محموله‌ای بزرگ از چمدان با خود داشت که سوژه رسانه‌های خبری شد. او قرار است در این سفر به بررسی برنامه اصلاحات خود و تقویت روابط با پاریس بپردازد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، محمد بن سلمان،‌ ولیعهد عربستان در سفری که تنها سه روز است با خود محموله‌ای بزرگ از چمدان را به پاریس برده و تصاویر منتشر شده در شبکه‌های خبری نشان می‌دهند که کارگران در حال تخلیه این چمدان‌ها و انتقال به محل اقامت وی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن سلمان با جت شخصی به پاریس سفر کرده است.

این شاهزاده ۳۲ ساله با جت شخصی‌اش در فرودگاه لو بورجه پاریس به زمین نشست و ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه به استقبال او رفت.

در پی پیش‌بینی‌های بسیار درباره این سفر کاخ الیزه اعلام کرد، شاهزاده بن سلمان در سکوت کامل خبری و در میان تدابیر امنیتی شدید در موزه لوور پاریس با ماکرون ضیافت شام داشت.

ماکرون و بن سلمان امروز دوشنبه دیدارهای رسمی خود را آغاز می‌کنند و ماکرون قصد دارد تا در این ملاقات درباره روابط فرهنگی، سرمایه گذاری و جنگ در یمن با ولیعهد عربستان گفت‌وگو کند.

یکی از منابع نزدیک به هیئت همراه بن سلمان، قرار است ۱۸ تفاهم نامه در زمینه‌های انرژی، کشاورزی، گردشگری و امور فرهنگی روز سه شنبه میان مقام‌های فرانسوی و سعودی امضا شوند.

سفر ولیعهد عربستان به فرانسه باعث برگزاری تظاهراتی در روز یکشنبه در یکی از شهرهای جنوب شرقی این کشور اروپایی شد؛ وی قرار است در یک کنسرت در این شهر شرکت کند.

یکی از معترضان پلاکارتی را در دست داشت که عبارت "به عربستان سلاح نفروشید" رویش نوشته شده بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند

طی مراسمی که روز گذشته برگزار شد، یونانی‌ها مشعل المپیک را کمیته برگزاری المپیک ۲۰۲۴ پاریس تحویل دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در فاصله سه ماه مانده تا آغاز المپیک ۲۰۲۴ پاریس، بیست‌وششم آوریل مصادف با هفتم اردیبهشت، یونانی‌ها با برگزاری مراسمی در ورزشگاه پاناتینایکوس آتن، جایی که نخستین بار بازی‌های المپیک در تاریخ معاصر (۱۸۹۶) برگزار شد، مشعل المپیک ۲۰۲۴ را به کمیته برگزاری این مسابقات تحویل دادند. ورود به این مراسم رایگان بود و هزاران نفر در آن شرکت کردند.

پس از پایان سفر ۱۱ روزه مشعل المپیک در یونان، این مشکل توسط آنتیگونی نتریسمپیوتی المپین دوومیدانی یونان وارد ورزشگاه شد و سپس تحویل گابریلا پاپاداکیس، دارنده مدال طلا و نقره المپیک در رشته اسکیت شد و او نیز این مشعل را به بئاتریس هس دارنده مدال طلای شنای پارالمپیک فرانسه تحویل داد. به این ترتیب سفر و ماجراجویی مشعل المپیک در فرانسه آغاز شد.

در این مراسم هزاران تماشاگر و مقامات متعددی از جمله سر میانگ نگ نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، رئیس انجمن کمیته‌های ملی المپیک و عضو هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک، رابین میچل رئیس کمیسیون هماهنگی IOC پاریس ۲۰۲۴ و IOC حضور داشتند.

تونی استنگوئه، رئیس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک پاریس در این مراسم اظهار کرد: فرانسه آماده میزبانی از المپیک است و مشعل المپیک به‌زودی از طریق بندر مارسی به فرانسه خواهد رسید.

منبع: ایرنا

کد خبر 748411

دیگر خبرها

  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه