Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-19@07:56:33 GMT

سلفی استقلالی‌ها با بازیگران سریال پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۰۹۹۱

سلفی استقلالی‌ها با بازیگران سریال پایتخت

سلفی استقلالی‌ها با بازیگران سریال پایتخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پوشش جنجالی ناریمان الصالحی و هاله العادل بازیگران عراقی سریال «آمرلی» در خیابان‌ های تهران

زی‌سان: ناریمان الصالحی و هاله العادل بازیگران عراقی سریال «آمرلی» که این روز‌ها در عراق و شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، ویدیویی از گردش خود در خیابان ۳۰ تیر تهران منتشر کردند که البته به نظر می‌رسد مربوط به گذشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش زی‌سان؛ سیدصادق حسینی، روزنامه‌نگار ضمن انتشار این ویدیو به آن واکنش نشان داد و نوشت: «ناریمان الصالحی و هاله العادل بازیگرای عراقی سریال آمرلی که این روز‌ها در عراق و شبکه نمایش خانگی پخش می‌شه رفتن گردش خیابون ۳۰تیر؛ حجاب شونم مطابق میل شون بوده. به نظرتون نماینده اصفهان ۳ میلیون جریمه حجاب رو دلاری حساب می‌کنه با اینا یا ریالی؟» سیدصادق حسینی، روزنامه‌نگار ضمن انتشار این ویدیو به آن واکنش نشان داد و نوشت: «ناریمان الصالحی و هاله العادل بازیگرای عراقی سریال آمرلی که این روز‌ها در عراق و شبکه نمایش خانگی پخش می‌شه رفتن گردش خیابون ۳۰تیر؛ حجاب شونم مطابق میل شون بوده. به نظرتون نماینده اصفهان ۳ میلیون جریمه حجاب رو دلاری حساب می‌کنه با اینا یا ریالی؟»

ناریمان الصالحی کیست؟

یکی از بازیگران کلیدی سریال آمرلی ناریمان الصالحی هنرمند عراقی است. چندی پیش تصاویر او و مصطفی زمانی در شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان وایرال شد و حواشی ایجاد کرد. ناریمان الصالحی در هنگام ساخت سریال برای مصطفی زمانی جشن تولد گرفت که ویدئو‌های آن بسیار پربازدید شد. 

ناریمان الصالحی بازیگر عراقی متولد سال ۱۹۹۴ در کربلا است و در حال حاضر ۳۰ سال سن دارد. او علاوه بر بازیگری در زمینه مجریگری و مدلینگ و خبرنگاری نیز فعالیت دارد. او یک دختر ۷ ساله دارد و از همسرش جدا شده است. 

الصالحی، فارغ التحصیل رشته تئاتر است و مدرک خود را از دانشگاه فرانسه اخذ نموده است چند سالی نیز در تئاتر فرانسه بازی کرد وبه زبان فرانسوی نیز مسلط است.

اولین تجربه بازیگری او در مقابل دوربین فیلم «جهان ما را میبیند» است. او بعد از آن در سریال لبنانی «آسمان من» بازی کرد که مورد توجه قرار گرفت و به شهرت رسید او سپس در سریال «نامدار»، «دختر بی بضاعت» و «کجا میخواهم بروم» به ایفای نقش پرداخت.

باید دید که‌ بازی او در کنار مصطفی زمانی می‌تواند سریال «آمرلی» چقدر مورد توجه مخاطبان ایرانی قرار می‌گیرد. قسمت اول سریال مورد توجه کاربران قرار نگرفته است و انتقادات زیادی را برانگیخته است. برخی کاربران می‌گویند این سریال تفاوتی با سریال‌های آبکی تلویزیون ایران ندارد. همچنین گفته می‌شود قسمت اول نسخه فارسی سریال سانسور شده است. دوبله سریال نیز انتقادات زیادی را در پی داشته است. کاربران می‌گویند این دوبله به جذابیت آن ضربه زده است.

tags # شبکه نمایش خانگی سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • زمان پخش فصل سوم سرزمین مادری
  • (ویدئو) جزئیاتی جدید درباره سریال جومونگ ۳ ؛ از ساعت پخش تا معرفی بازیگران
  • استایل جدید رحمان و رحیم سریال پایتخت (عکس)
  • همه‌چیز درباره پخش جومونگ سه در ایام نوروز + ساعت پخش، بازیگران و تیزر
  • خبر بد برای دوست‌داران سریال پایتخت
  • (ویدئو) پوشش جنجالی ناریمان الصالحی و هاله العادل بازیگران عراقی سریال «آمرلی» در خیابان‌ های تهران
  • عکس| تغییر چهره جالب رحمان و رحیم سریال پایتخت پس از ۱۰ سال
  • (تصویر) بزرگ شدن و تغییر قیافه بازیگر نوجوان سریال پایتخت
  • پخش «اکازیون»به اولین روز نوروز رسید/ لیست بازیگران تکمیل شد
  • بالاخره پایتخت ۷ وجود دارد یا نه؟ | آخرین خبر‌ها از ساخت سری جدید این سریال