Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران احمدی، رضا عطاران، ملینا واردانیان و آلیسا میلکستیان بازیگران ارمنستانی فیلم «مصادره» همراه با امیر صدرا حقانی بازیگر کودک فیلم که در فیلم نقش زکریا کودکی هومن سیدی را بازی کرده بود در هر پنج سانس به سالن سینما رفتند و به مردم خوش آمد گفتند و عکس یادگاری گرفتند.

میلنا واردانیان Milena Vardanyan بازیگر زن ارمنستانی درباره دیدن این فیلم در میان مردم گفت: خیلی هیجان زده هستم که فیلم «مصادره» را برای اولین بار با مردم ایران دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم «مصادره» سخت بود اما با گروه خوبی همراه بودم که بسیار با من همراهی کردند و کمک کردند به نقش خودم در فیلم برسم و افتخار می کنم با یک گروه ایرانی در یک فیلم ایرانی همراه بودم.

 

آلیسا میلکستیان دیگر بازیگر زن ارمنستانی از دیدن فیلم در میان ایرانی ها ابراز خوشحالی کرد و گفت: از حضور در جمع مردم ایران احساس خوبی دارم. چون معتقدم ایرانی ها یک حس خوب از انسانیت و محبت همراه خود دارند و با اینکه فارسی متوجه نمی شوم ولی با همه وجود محبت آنها را در فضای صمیمی و در نخستین مواجه ام با مردم در پردیس «شهرک» درک کرده ام.

 

رضا عطاران بازیگر طناز سینمای ایران هم به شیوه خود سال نو را به مردم تبریک گفت و ابراز خوشحالی کرد که در میان مردم «مصادره» را می بیند و آرزو کرد در سال جدید وضع اقتصادی مردم خوب شود و قیمت دلار پایین آید.

 

یکی از اتفاق های  جالب در اکران مردمی فیلم «مصادره» در پردیس سینمایی «شهرک» حضور یک برادر و خواهر ایلامی بود که از ایلام برای دیدن رضا عطاران به سینما آمده بودند که این حضور با استقبال گرم عوامل و به خصوص رضا عطاران مواجه شد و در نهایت این خانواده هموطن در یک قاب با عطاران عکس یادگاری گرفتند.

 

به دلیل استقبال از نمایش فیلم «مصادره» در ۵ سانس و همچنین به پاس احترام به مخاطبان امیرپدرام علیزاده مدیر و مالک پردیس سینمایی «شهرک» دو دستگاه گوشی تلفن همراه به دو نفر از تماشاگر که در ۵ سانس این فیلم را به دیده اند هدیه کرد. به این ترتیب که بینندگان فیلم در هر سانس اسم و شماره تلفن خود را پشت بلیت هایی که تهیه کرده بودند نوشتند و در صندوق قرعه کشی انداختند و در سانس پایانی این فیلم دو بازیگر ارمنستانی «مصادره» به قید قرعه اسامی دو تماشاگر برگزیده را اعلام کردند.

لباس و پوشش ملینا واردانیان و آلیسا میلکستیان در کشور ارمنستان

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نام حیوان نماد سال ۱۴۰۳ جنجالی شد؟ امسال سال چه حیوانی ست؟ نهنگ یا اژد‌ها؟!

«طبق یک سنت قدیمی (گاه شماری حیوانی) سال‌های ایرانی به دوره‌های ۱۲ ساله تقسیم و هر سال به نام یکی از حیوانات نامگذاری می‌شوند. بررسی گاه‌شماری حیوانی حکایت از آن دارد که این گاه‌شماری از ترکیب برخی اصول گاه‌شماری جلالی، گاه‌شماری هجری قمری و گاه‌شماری دوازده حیوانی چینی-اویغوری (ترکی) شکل گرفته‌است که بررسی چگونگی آن مجالی دیگر را می‌طلبد.

همه چیز درباره سال نوی چینی (سال اژدها) را اینجا بخوانید

هم اکنون در چین و کشور‌های جنوب شرق آسیا نیز مانند ایران این تقویم حیوانی رواج دارد و بر اساس تاریخ و فرهنگ بومی همان مناطق شکل گرفته است. ترتیب و نام این سال‌ها در فرهنگ و تاریخ ایران از صد‌ها سال پیش به شرح زیر است: 

۱. موش ۲. گاو ۳. پلنگ ۴. خرگوش ۵. نهنگ ۶. مار ۷. اسب ۸. گوسفند ۹. میمون ۱۰. مرغ ۱۱. سگ ۱۲. خوک

سند متقن این ترتیب و این اسامی چیست؟!

نام حیوانات و این ترتیب را ابونصر فراهی نزدیک به ۸۰۰ سال پیش به نظم کشیده است:

موش و بقر و پلنگ و خرگوش شمار

زین چار چو بگذرد نهنگ آید و مار

و آنگاه به اسب و گوسفند است حساب

حمدونه (میمون) و مرغ و سگ و خوک آخر کار

بنابراین و با استناد به این شعر، سال ۱۴۰۳ سال نهنگ است. اما سال اژد‌ها از کجا آمده؟ مگر فرقی دارد نهنگ یا اژد‌ها؟

همانطور که اشاره شد کشور‌های شرق آسیا نیز از گاهشماری حیوانی استفاده می‌کنند که مهمترین آنها کشور چین است. ترتیب و نام این سال‌ها در چین کمی متفاوت از نام‌های ایرانی است که ناشی از تاثیر فرهنگ چینی بر آن است. سال ایرانی - سال چینی

۱. موش - موش

۲. گاو - گاو

۳. پلنگ - ببر (تفاوت)

۴. خرگوش - گربه (تفاوت)

۵. نهنگ - اژد‌ها (تفاوت)

۶. مار - مار

۷. اسب - اسب

۸. گوسفند - بز (تفاوت)

۹. حمدونه (میمون) - میمون

۱۰. مرغ - خروس (تفاوت)

۱۱. سگ - سگ

۱۲. خوک - خوک 

همانطور که می‌بینید در پنج مورد گاهشماری حیوانی چینی با ایرانی متفاوت است. نوروز سال ۱۳۹۶ نیز که سال مرغ بود به نام چینی آن یعنی سال خروس معرفی شد.

در سال ۱۴۰۱ نیز همین جریان وجود داشت و سال پلنگ به نام سال ببر چینی معرفی شد و ... گویا همان اتفاق ناخوشایند برای سال ۱۴۰۳ در حال رخ دادن است.

نوروز سنت و جشنی باستانی است که گاهشماری یکی از ارکان اصلی آن است و بر ماست که در حفظ آن بکوشیم. 

سال به نام نهنگ باشد یا اژد‌ها و شیر، فرقی ندارد؛ مهم صیانت از هویت و فرهنگ ایرانی است.»

tags # نوروز ، سال اژدها سایر اخبار (تصاویر) این چهره نخستین اروپایی شناخته شده تاریخ است! (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • توصیف‌های بامزه بازیگر آمریکایی از غذاهای ایرانی
  • سکانس جنجالی در سریال امنیتی صداوسیما
  • خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه بازیگران دارد
  • (ویدئو) صحنه جنجالی در سریال زیرخاکی؛ رابطه پژمان جمشیدی با بازیگر زن!
  • (ویدئو) پوشش جنجالی ناریمان الصالحی و هاله العادل بازیگران عراقی سریال «آمرلی» در خیابان‌ های تهران
  • (تصویر) بزرگ شدن و تغییر قیافه بازیگر نوجوان سریال پایتخت
  • فیلم جنجالی از حجاب بازیگران زن عراقـی در خیابان‌هـای تهران | اینا هم جریمه می‌شوند؟
  • پشت‌پرده سریال آمرلی؛ تصویری جنجالی از مصطفی زمانی با مدل زن عراقی که از شوهرش طلاق گرفته است!
  • (ویدئو) بازیگر تلویزیون: ۵ درصد بازیگران دستمزد نجومی می‌گیرند
  • چرا نام حیوان نماد سال ۱۴۰۳ جنجالی شد؟ امسال سال چه حیوانی ست؟ نهنگ یا اژد‌ها؟!