Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-23@07:38:50 GMT

کارگران چاپخانه جام‌جم مازندران بیکار شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۱۱۷۹

چاپخانه جام‌جم مازندران پس از 13 سال کار مداوم تعطیل و کارگران آن بیکار شدند. به گزارش بلاغ، سال 97 برای چاپخانه جام جم خوب آغاز نشد؛ چراکه در نخستین روزهای بهار، این چاپخانه تعطیلی خود را شاهد بود و دردمندانه بیکاری 15فعال 13 ساله خود را مشاهده کرد.

با تعطیلی چاپخانه جام‌جم مازندران، 15 نفر بطور مستقیم و 45 نفر بطور غیرمستقیم 15بیکار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


15کارگر بیکارشده چاپخانه جام‌جم مازندران با حضور در مقابل استانداری مازندران خواستار حمایت از کارگران بیکار شدند.یک کارگر 40 ساله گفت: چاپخانه جام‌جم مازندران 13 سال پیش در ساری آغاز به‌کار کرد و سهمیه روزنامه جام‌جم استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، گلستان مازندران و گیلان در این چاپخانه منتشر می‌شد که اخیراً به دلیل سوء مدیریت پیمانکار جدید به بهانه افزایش دلار و افزایش مواد چاپ و دستمزدها و کاهش تیراژ تعطیل شد.

این کارگران با اشاره به وضعیت بیکاری در جامعه و بالا رفتن سن آنها پس از 15 سال کار و تلاش از مسئولان خواستند به جای حمایت از پیمانکار چاره‌ای برای بیکاری کارگران چاپخانه جام‌جم بیاندیشند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند ‌

‌به گزارش خبرگزاری مهر، در اولین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

کد خبر 6086158 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند ‌
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • وزیر تعاون: بخش قابل‌ توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • وزیر کار: بخش قابل‌توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • ۴۲ درصد تسهیلات اشتغال به فارغ‌التحصیلان بیکار اعطا می‌شود
  • نیاز ۱۰۰ هزار میلیاردی استان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام
  • اطلاعات غلطی که درباره کاهش نرخ بیکاری می‌دهند؛ فقط حلوا حلوا گفتن است؟