Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از گل به خودی در بازی رفت، کاپیتان جالوروسی مثل یک گلادیاتور ایستاد؛ مثل مانولاس در برابر انتقادات، قد خم نکرد و جواب محکمی به منتقدانش داد. خیلی ها گفتند دوران او تمام شده اما حالا با یک گل و یک پاس گل ثابت کرد چرا غیرت و تعصب در خون جالوروسی ها تمام شدنی نیست!

طرفداری- پس از کسب پیروزی 3-0 برابر بارسلونا و به ثمر رساندن گل دوم، دنیله ده روسی از شادی بی پایانش گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرگها دست به کاری بزرگ زدند و توانستند با کسب پیروزی 3-0، شکست 4-1 در مسابقه رفت را بی اثر کنند. رم برای اولین بار در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا، به نیمه نهایی رسیده و نقش ده روسی به عنوان رهبر گرگها ستودنی است.

او که در بازی رفت یک گل به خودی زده بود به مدیاست پرمیوم، گفت:

چنین نتیجه ای برای هر تیمی پیروزی محسوب می شود، ولی برای ما به خصوص است، به خاطر سطحی که رم همیشه در اروپا در آن قرار داشته، این باورنکردنی است. حالا باید گام دیگری برداریم، حالا باور داریم که می توانیم. بازی رفت به ما نشان داد که بارسلونا کیفیت زیادی دارد، اما آن تیم چند سال پیش نیست پس باور کردیم که شدنی استما دو گل به خودی زدیم، صحنه هایی مشکوک هم بودند و ما می دانستیم که فاصله 4-1 نیست.

خیلی سخت بود که 3-0 ببریم و گلی هم در خانه نخوریم، ولی همه چیز به لطف مربی است؛ چون او این سیستم را دو روز پیش درست کرد، آنها را در سر ما فرو کرد و شگفتی خلق کرد.

جالب اینکه ده روسی و مانولاس در بازی رفت گل به خودی زدند و در بازی برگشت دو گل برای رم، تا انتقام شکست بازی رفت را بگیرد. ده روسی افزود:

من تقریبا 34 ساله هستم، می خواهم تعادلم را حفظ کنم. فهمیدم که آن گل به خودی باعث شد مردم در موردم حرف بزنند ولی من ترجیح می دهم با شجاعت بازی کنم و خودم را وسط بیاندازم و ریسک گل به خودی را به جان بخرم تا اینکه با احتیاط بازی کنم. من باید بجنگم و هر چه دارم را به این بازیکنان منتقل کنم.

حالا دروسی فرصت دارد تا برای رسیدن به فینالی اروپایی تلاش کند و به افتخاری برسد که فقط دو کاپیتان در تاریخ رم به آن رسیدند: جیاکومو لوزی (در جام یوفای سابق 61) و آگوستینو دی بارتولومی (جام باشگاه های اروپا 84). ده روسی گفت:

قطعا این یکی از شادترین روزهای من در دوران بازی ام برای رم است. دیدن هواداران قبل از مسابقه مرا متحول کرد و به هم تیمی هایم گفتم، اگر آنها باور دارند، ما حق نداریم که باور نداشته باشیم. با این تیفوسی ها بدترین اتفاقی که ممکن بود بیافتد صعود نکردن بود!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد

آاس رم و بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا 2023/24 به مصاف یکدیگر می روند. بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو نزدیک به یک سال است که در هیچ دیداری مغلوب نشده است. آنها اخیرا قهرمان بوندسلیگا شدند و درحال سپری کردن بهترین روزهای تاریخ باشگاه هستند. از سوی دیگر رم با دنیله ده روسی دوباره به یک تیم جذاب تبدیل شده است.

سسک فابرگاس در مورد این دیدار در مصاحبه با وبسایت یوفا گفت:

رم و بایرلورکوزن در نیمه نهایی، بازی بسیار خوبی خواهد بود. این یک مسابقه بسیار فشرده بین دو تیم واقعا خوب است. شانس دو تیم را 50-50 می بینم.

بدیهی است که بایرلورکوزن فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد. مسابقه فوق العاده ای خواهد بود، زیرا رم نیز با مربی جدیدش یعنی دنیله ده روسی، در حال پیشرفت است. تقابل جالبی است. قطعا این بازی را از تلویزیون تماشا می کنم؛ از آن دیدارهایی است که تماشای آنرا نباید از دست داد.

لورکوزن در لحظه ای است که هر چیزی را که لمس می کند به طلا تبدیل می شود. آنها می توانند به پیروزی ادامه دهند، حتی زمانی که 10 نفر هستند. آنها ذهنیت فوق العاده ای دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود