Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مربي تيم ملي کاراته گفت: تنها يکي دو نفر در انتخابي تيم ملي اميد با برنامه حضور داشتند و سطح مسابقات غالب بچه‌ها از نظر کوميته چنگي به دل نمي‌زد.
شهاب سلطاني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در پاسخ به اين سؤال که انتخابي تيم ملي اميد از نظر شما آيا ايده‌آل بود يا خير، گفت: انتخابي تيم ملي اميد برگزار شد اما با توجه به اينکه اين انتخابي‌ها بعد از تعطيلات برگزار شده بود غالب بچه‌ها از آن آمادگي لازم برخوردار نبودند؛ يکي دو نفر مشخص بود با استراتژي و برنامه خاص آمده ‌اند، اما غالب بچه‌ها را از نظر کوميته خوب نديدم و سطح مسابقات آنها چنگي به دل نمي‌زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در پاسخ به اين سؤال که آيا تعطيلات عيد نوروز دليل آماده نبودن کاراته‌کاهاي اميد مي‌تواند باشد يا خير، گفت: به هر حال قبل از اينکه تعطيلات نوروز آغاز شود اين نفرات در مسابقات قهرماني کشور که برگزار شد؛ حضور داشتند و تقريباً ما اعلام کرده بوديم که چنين مسابقاتي در اين بازه زماني قرار است برگزار شود. ضمن اينکه اکثر هيأت‌ها و کاراته‌کاها از اين موضوع مطلع بودند من انتظار داشتم با اينکه آنها خبر دارند آماده باشند اما متأسفانه مبارزات آنها جالب نبود.
مربي تيم ملي کاراته در پاسخ به اين سؤال که اردوي تيم ملي اميد از چه زماني آغاز خواهد شد، گفت: نفرات انتخاب شده در اين مرحله به تيم ملي بزرگسالان ملحق نخواهند شد تا اينکه شرايط آغاز اردوي تمريني آنها از سوي فدراسيون کاراته اعلام شود.
وي در پاسخ به اين سؤال که شرايط اردوي تيم ملي از لحاظ فني در حال حاضر به چه صورت است، عنوان کرد: زمان ورود به اردوي تيم ملي بزرگسالان از 16 فروردين اعلام شد و تمرينات از هفدهم استارت خورد؛ اين مرحله از اردو تا 26 فروردين ادامه خواهد داشت. طبق برنامه ريزي که انجام داده‌ايم 12 جلسه بدنسازي و پنج جلسه تمرين کاراته داريم، ما مي‌خواهيم شرايط آمادگي جسماني آنها بهبود پيدا کند و در مرحله بعدي شرايط اردوها متفاوت خواهد بود.
سلطاني در پاسخ به اين سؤال که آيا تيم ملي کاراته راهي ليگ جهاني ترکيه خواهد داشت يا خير، گفت: کاراته وان ترکيه 18 تا 20 خردادماه آغاز خواهد شد، نفراتي که رنکينگ دارند در اين رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.اين آخرين مرحله‌اي است که به اين شکل برگزار مي‌شود و از مرحله بعدي شرايط امتيازي مسابقات به گونه جديد خواهد بود و بچه‌ها مبارزه مي‌کنند تا شرايط ورود به المپيک را پيدا کنند، به همين دليل کاراته وان ترکيه براي ما بسيار حائز اهميت خواهد بود.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال به شرح زیر است:

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت

مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه امام علی(ع) کرمان
فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز
هوادار تهران- مس سونگون ورزقان- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران
آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام تبریز
ملوان بندر انزلی- سایپا تهران- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی  بندر انزلی
آبی پوشان جنوب- فولاد مبارکه سپاهان- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه غدیر اهواز

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از رویایی نیمه تمام تا شیرینی طلای جهان و تلخی بازماندن از مسابقات آسیایی
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • صعود آلکاراس، سینر و مدودف به یک چهارم نهایی مسترز میامی
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی| برنامه مرحله یک هشتم نهایی اعلام شد
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌