Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@19:50:38 GMT

کشور‌هایی که میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ را می‌خواهند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۱۶۹۷

کشور‌هایی که میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ را می‌خواهند

فدراسیون فوتبال آرژانتین به همراه پاراگوئه و اروگوئه برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ اعلام آمادگی کرد.

باشگاه خبرنگاران: فدراسیون فوتبال آرژانتین به همراه پاراگوئه و اروگوئه برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ اعلام آمادگی کرد.

کشور اروگوئه نیز به دنبال میزبانی در سال ۲۰۳۰ است. این کشور اولین فینال جام جهانی را در سال ۱۹۳۰ میزبانی کرده و اگر میزبان جام جهانی ۲۰۳۰ باشد این اتفاق بعد از ۱۰۰ سال رخ می‌دهد و این در تاریخ جام جهانی جالب توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که آرژانتین و اروگوئه هر ۲ مسابقات جام جهانی و مسابقات قهرمانی جهان را میزبانی می‌کنند، پاراگوئه هرگز مسابقات میزبان مسابقاتی نبوده است.

بزرگترین چالش برای سه کشور آمریکای جنوبی نشان می‌دهد که آن‌ها می‌توانند با هماهنگی میان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۳۰ باشند و در صورت موفقت فیفا اتفاق جالبی در تاریخ جام جهانی رخ می‌دهد.

جلسه برنامه ریزی در این راستا هم برای ماه اوایل آینده تنظیم شده تا اقدامات لازم برای میزبانی صورت بگیرد.

گفتنی است انگلیس هم برای میزبانی در سال ۲۰۳۰ پیش قدم شده که اروپا هم این کشور را تحت حمایت قرار خواهد داد.

این در حالی است که آمریکا همراه با کانادا و مکزیک در تلاش هستند تا بتوانند میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ را بگیرند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003MCZ

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایلام گذرگاه عتبات عالیات است که این میهمان‌نوازی و میزبانی افتخار بزرگی است و به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدحسن نامی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی اظهار کرد: با حضور میدانی استاندار و مسئولان استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، افزود: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مقاومت مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

نامی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات است که نشان دهنده روحیه ولایت‌مداری مردم استان است.

کد خبر 747872

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • روتردام در مسیر کاهش مصرف مواد خام تا سال ۲۰۳۰
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان