Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر میهمان گسترش فولاد تبریز است و احتمال این که شفر در این دیدار از رحمتی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال تهران با پنج پیروزی پی در پی از هفته بیست و سوم تا بیست و هفتم و در حالی که با ۴۷ امتیاز به رده سوم جدول رسیده است، چهارشنبه در تبریز به مصاف گسترش فولاد این شهر می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینفرد شفر در صدد است در تبریز ششمین پیروزی متوالی این فصل را برای تیمش به دست آورده و در صورت لغزش ذوب آهن در اهواز رسما رده دوم جدول را به دست آورد.شفر که پیش از این هم نشان داده به استفاده چرخشی از بازیکنان در مقاطع مختلف اعتقاد داشته و از این نحوه استفاده از بازیکنان نتیجه هم گرفته، ممکن است در این بازی از سید مهدی رحمتی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند.
دیدار دو تیم استقلال و گسترش فولاد تبریز از ساعت ۱۷ امرروز چهارشنبه ۲۲ فروردین در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز انجام می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال ذوب آهن استقلال استقلال تهران تیم فوتبال استقلال ذوب آهن وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هافبک پرتغالی تیم تراکتور که این فصل ۹ پاس گل داده و همراه با ابوالفضل جلالی صدرنشین گلسازان لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، در حالی پای به بازی استقلال می‌گذارد که برای حفظ جایگاه صدرنشینی خود باید در این بازی هم پاس گل بدهد.

بنابر روایت ورزش سه، نکته جالب در مورد آلوز این است که او فصل گذشته توانست در بازی با پرسپولیس و استقلال برای تیمش گلسازی کند و حالا تجربه جالبی از نمایش درخشان برابر دو تیم سرخابی دارد.

با این حال ریکاردو این فصل در برابر تیم‌های مدعی عملکرد چندان خوبی نداشته و با وجود اینکه ۹ گل ساخته، برابر مدعیان چندان موفق ظاهر نشده و حالا این آخرین فرصت اوست تا بتواند هدف خود را تحقق بخشد و در برابر استقلال دو رقمی شود.

این در حالی است که ریکاردو آلوز در دوران قربان بردیف و پاکو خمس به عنوان عنصر اصلی بازی‌سازی تراکتور شناخته می‌شد و با تکنیک بالا و تسلط بالا در انتقال توپ، بازیکنی مهم در ترکیب این تیم به حساب می‌آمد، اما به هر حال دوندگی کم این بازیکن باعث شده تا انتقاداتی را هم متوجه خود ببیند.

اما دیدار با استقلال جایی است که ریکاردو می‌تواند یک بار دیگر ارزش ذاتی خود به عنوان یک فوق‌ستاره در سطح فوتبال ایران را به نمایش بگذارد، خصوصا اینکه او فصل گذشته به شدت مورد توجه استقلال قرار داشت و تراکتور سراسیمه موفق شد قرارداد او را تمدید کند و حالا این تقابل جایی که الماس تراکتور نشان دهد که ارزش این هزینه بیشتر از سوی باشگاه را داشته است.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900734

دیگر خبرها

  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا