Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-20@01:28:49 GMT

باشگاه آ اس رم توئیتر فارسی ایجاد کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۲۲۱۹

باشگاه آ اس رم توئیتر فارسی ایجاد کرد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ باشگاه آ اس رم روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: باشگاه رم از این پس در میان باشگاه ‌های بزرگ فوتبال اروپا، می ‌تواند به طور مستقیم در شبکه ‌های اجتماعی با طرفداران ایرانی خود و نیز تمامی فارسی‌ زبانان در سراسر جهان ارتباط برقرار کند.
در ادامه این بیانیه آمده است: در هفته گذشته و پس از آن که در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل بارسلونا، لوگوی باشگاه رم عمدا توسط تلویزیون ملی ایران سانسور شد، توئیت‌ های بسیاری از طرفداران ایرانی در حمایت از باشگاه دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه آمده است: این حساب توئیتری جدید به ما این امکان را می‌دهد تا به ‌طور مستقیم و روزانه با این طرفداران در ارتباط باشیم. راه‌اندازی کانال های جدید فارسی به این معنی است که باشگاه آ.اس رم هم ‌اکنون به 13 زبان مختلف در شبکه‌های اجتماعی با طرفداران در ارتباط است.
سایر کانال های رسمی باشگاه رم به زبان‌ های ایتالیایی، انگلیسی، عربی، اندونزیایی، اسپانیایی، فرانسوی، پرتغالی، یونانی، بوسنیایی، ترکی، هلندی و چینی است.
 سانسور لوگوی باشگاه فوتبال 'آ.اس. رم' توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی، بازتاب منفی گسترده ای در رسانه های ایتالیایی و همچنین در خود باشگاه رم داشت.
باشگاه رم در واکنش به سانسور لوگوی خود در صدا و سیمای ایران، با انتشار تصویری از لوگوی سانسور شده و سانسور نشده در کنار هم در شبکه اجتماعی توییتر با لحنی طعنه آمیز نوشت: اگر در این حالت دوستم نداری، میتوانی در این حالت دوستم داشته باشی.
لینک طرفداران باشگاه رم نیز با انتشار این خبر نوشت: کانال سه صدا و سیما طی بازی لیگ قهرمانی رم و بارسلون، لوگوی باشگاه رم و نماد این تیم را که تصویر یک گرگ در حال شیر دادن به 'رومولوس' و 'رموس' (دو برادر دوقلو بنیانگذار امپراطوری روم باستان) است را سانسور کرد که با واکنش بسیاری از کاربران مواجه شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای شبکه آبیاری تا پایان سال در۶۰ هزارهکتار اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: ۶۰ هزار هکتار از زمینهای کشاورزی استان زیر پوشش شبکه آبیاری قرار گرفته که تا پایان امسال باید به پایان برسد.

خسرو شهبازی افزود: از محل منابع صندوق توسعه ملی ۱۵ هزارمیلیارد ریال برای اجرای طرح آبیاری تحت فشار اختصاص یافته است که مراحل اجرایی آن تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

شهبازی اظهارکرد: ۵۰ درصد اراضی کشاورزی استان در حوضه دریاچه ارومیه و مابقی هم خارج ازحوضه و رودخانه ارس قرار دارد که زیر پوشش شبکه آبیاری قرارخواهد گرفت.

وی گفت: طبق طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور که مصوبه دولت در سال ۱۳۹۳ است، باید در مجموع ۴۰۲ هزار هکتار از اراضی کل کشور زیر پوشش شبکه آبیاری قرارگیردکه این طرح درآذربایجان‌غربی در ۶۱ هزار و ۵۷۰ هکتار اجرا می‌شود.

شهبازی، با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح ایجاد اشتغال و استقرار کشاورزان در منطقه است، افزود: جلوگیری از مهاجرت، تثبیت جمعیت و حفاظت از منابع آب و خاک و افزایش بهره وری و توسعه پایدار از اهداف این طرح به شمار می رود.

وی گفت: افزایش سطح زیر کشت محصولات باغی و زراعی، ایجاد زیرساخت برای تأسیس گلخانه‌ها، ایجاد نظام بهره برداری مناسب و پایدار و در نهایت امنیت غذایی کشور از دیگر اهداف این طرح است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در راستای استفاده مناسب و بهینه از منابع آبی کشورتجهیز کردن اراضی کشاورزی به سامانه‌های نوین آبیاری به عنوان راهکاری مؤثر و کارآمد برای صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی و افزایش بهره وری در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است.

دیگر خبرها

  • سانسور «دوستت دارم» توسط معاون صداوسیما
  • سانسور و انکار؛ سیاست صهیونیست‌ها در پوشش عملیات وعده صادق
  • اجرای شبکه آبیاری تا پایان سال در۶۰ هزارهکتار اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش ایران و اسرائیل؛ این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش بین ایران و اسرائیل؛  این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • ۳ سریال کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس