Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@12:06:50 GMT

جامعه ما نیاز به بهره گیری از معنویت قرآن کریم دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۲۴۶۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛سرهنگ حسین زارع کمالی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت:جامعه ما نیاز به بهره گیری از معنویت قرآن دارد و باید تلاش کنیم در زمینه گسترش فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع)به درستی عمل کرده و از این فعالیت ها بهره لازم را ببریم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد با بیان اینکه در اشاعه فرهنگ قرآنی خانواده نقش به سزایی دارد، اظهار داشت:والدین وظیفه دارند فرزندان خود را با تعالیم قرآنی آشنا و تربیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد:تربیت فرزندان اگر براساس قرآن باشد و نظارت از جانب آنان صورت گیرد، تهاجم فرهنگی نمی تواند به جوانان آسیب برساند.
زارع کمالی با تأکید بر اینکه جوانان امروزی به خوبی اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی که از سوی دستگاه های فرهنگی اجرا می شود را درک می کنند، بیان داشت:باید بتوانیم در ترویج و نشر فعالیت های فرهنگی و قرآنی تلاش و با اجرای صحیح آن این فعالیت ها را در جامعه اسلامی گسترش داده و نهادینه کنیم که برگزاری جلسات قرائت قرآن محلات می تواند گام مؤثری در این راستا باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه و توجه به نیاز‌های روز جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم در نشست شورای سیاستگذاری رویداد ملی صنایع خلاق مانوین به همت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به زمینه شکل گیری ایده و اجرایی سازی این رویداد، «کمک به حل مسائل اجتماعی از طریق ظرفیت‌های اجتماعی، ابزار‌های نوآورانه و فناورانه» را ماهیت ذاتی صنایع خلاق دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه بزرگترین جامعه آماری کشور، حوزه صنایع فرهنگی و نرم است؛ نیاز است تا فرهنگ نوآوری و فناوری در گروه‌های مختلف جامعه ورود پیدا کند.

مسعود حسنلو افزود: یکی از اهداف برگزاری این رویداد نگاه نوآورانه، آینده‌نگرانه و غفلت نکردن از نیازهاى روز جامعه در عرصه‌ها و سطوح مختلف است. همچنین این رویداد با محور ترویج و جلب توجه سیاستگذاران، تصمیم سازان و تصمیم گیران به عرصه مهم و راهبردی صنایع خلاق است.

دبیر اجرایی رویداد هم خاطرنشان کرد: نشست‌های تخصصی، بخش نمایشگاهی، رونمایی، روایت پیشرفت، حکمرانی، سرگرمی، مشارکت عمومی، همرسانی، مشاوره، رقابت و مسابقه، تقدیر و ارزیابی و سخنرانی از جمله بخش‌های مختلف مانوین است.

یاسر قرائی گفت: رویداد «مانوین» با هدف ارائه دستاورد‌های صنایع خلاق همزمان با نمایشگاه «اینوتکس ۱۴۰۳» در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت در تامین محتوای بخش روایت پیشرفت، مشارکت در نشست‌ها، دعوت از فعالان و صاحب‌نظران، حضور واحد‌های نوآور، خلاق و فناوری مستعد و توانمند در بخش نمایشگاهی، معرفی ظرفیت‌های استانی در حوزه‌های فناوری فرهنگی نرم، توجه به بخش بازار پردازی و لزوم زنجیره ارزش محصولات صنایع فرهنگی و نرم از جمله انتظاراتی است که از اعضا شورای سیاست‌گذاری می‌رود.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه و توجه به نیاز‌های روز جامعه
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون