Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل دوستی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس اظهار کرد: به نظر من شورا باید جلسات فشرده بگذارد و ظرف ده روز شهردار کارآمدی برای شهر تهران انتخاب کند، بدون شک اگر بیشتر از این زمان طول بکشد، این عدم انتخاب به موقعه شهردار به کارهای خدماتی و عمرانی و اجتماعی آسیب می رساند.

وی بیان کرد: میزان ضرر و زیان بی ثباتی در مسئله مدیریت شهری تهران را نمی توان محاسبه کرد اما اعتقاد دارم شورا باید به این مسئله توجه بیشتری می کرد زیرا از همان ابتدا مسئله مشخص بود و نجفی اعلام کرده بود بیمارم اما شورا اصرار کرد این فرد در کرسی مدیریت شهر بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه فکر می کنم نجفی تلاش های خودش را انجام داد، گفت: اما در انتخاب معاونین اش دچار اشتباه شد و در واقع انسجام در کارگروه او وجود نداشت.

دوستی تاکید کرد: متاسفانه تعدادی از معاونین نجفی جزیره ای عمل می کردند و به همین دلیل نتوانستند به آن اهدافی که از پیش تعیین کرده بودند، دست یابند.

وی با اشاره به ویژگی شهردار بعدی تهران اظهار کرد: شهردار بعدی باید حتما تجربه مدیریت شهری داشته باشد، انسان متخصص، متعهد و انقلابی و ارزشی باشد و کسی باشد که بتواند از تمام ظرفیت های حکومت استفاده کند و کارهای شهرداری تهران را به پیش ببرد.

عضو سابق شورای شهر تهران درباره کارنامه نجفی در شهرداری عنوان کرد: اگر به گذشته باز نگردیم بهتر است اما اعتقاد دارم او از همه پتانسیل ها و ظرفیت های نظام استفاده نکرد.

دوستی با تاکید بر اینکه اساسا در شهرداری تهران سیاسی کاری سمی مهلک است، گفت: اگر در شورا و شهرداری سیاسی کار وجود دارد باید تغییر موضع داده شود و استراتژی این ها خدمت باشد زیرا سیاسی کاری در شهرداری زیان آور است.

وی ادامه داد: به اعتقاد بنده کارنامه شورای پنجم را در حال حاضر نمی توان ارزیابی کرد زیرا این ها مدت کمی است که در شورا استقرار دارند اما به هر حال مشخص است که اعضای شورا از تجربه لازم و کافی برخوردار نیستند و باید بر روی مسائل بیشتر وقت بگذارند و مطالعه کنند و از سوی دیگر به متن شهرداری تهران توجه داشته باشند.

وی افزود: شهرداری تهران یک اقیانوس است و می توان در این اقیانوس کار کرد زیرا ظرفیت های اقتصادی شهر تهران فوق العاده است و به هیچ وجه نمی توان گفت این مجموعه در کسب درآمد عاجز است.

وی ادامه داد: بنده معتقدم به اینکه ظرفیت های اقتصادی شهرداری تهران بسیار است و می توان درآمد سرشاری را از این طریق کسب کرد و شهری زیبا تحویل شهروندان داد. ضمن اینکه شورای شهر باید از مسائل حزبی و گروهی به صورت کامل فاصله بگیرد و فقط به امور حرفه ای و اداره شهر توجه کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه یافته در کنار برنامه ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نقطه نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نقطه نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها