Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: مسابقات قهرمانی پرس سینه و انتخابی تیم ملی پاورلفتینگ دانشجویان با شرکت کلیه دانشجویان بخش‌های آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور استان اردبیل برگزار می‌شود. ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ استانها اردیبل نظرات

 افسر روحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل از برگزاری مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی پاورلفتینگ و پرس سینه دانشجویان به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل خبر داد و اظهار داشت: مسابقات قهرمانی پرس سینه و انتخابی تیم ملی پاورلفتینگ دانشجویان با شرکت کلیه دانشجویان بخش‌های آموزش عالی کشور در روزهای 24 و 25 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه پیام نور استان اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این مسابقات برای انتخاب دانشجویان جهت اعزام به مسابقات جهانی که در جمهوری چک برگزار می‌شود، به انجام می‌رسد که مسابقات قهرمانی دانشجویان کشور در هر دو بخش، بدون شرایط سنی برگزار  و افراد شرکت کننده باید معرفی نامه از سوی دانشگاههای محل تحصیل خود را داشته باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل در پاسخ به این سئوال که دانشجویان کدام دانشگاه‌ها می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند، افزود: دانشجویان تمام دانشگاههایی که مجوز فعالیت و پذیرش دانشجو از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری را اخذ کردند و نیز دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی، نیروی مسلح و دانشگاه‌های زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

روحی با اشاره به مصاحبه اخیر سرپرست انجمن پاورلفتینگ فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی اشاره و تصریح کرد: فدراسیون بین‌المللی فیزو فقط مسابقات پاورلفتینگ را تایید کرده و مسابقات پرس سینه دانشجویان جهان برگزار نمی‌شود؛ افرادی که علاقمند حضور در مسابقات دانشجویان جهان هستند باید طبق قوانین و مقررات فدراسیون جهانی دانشجویان سن آنها زیر 25 سال (متولدین  1371/10/11 به بعد) باشند.

انتهای پیام/ح

R41374/P1357/S6,49/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها

دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه از امروز می‌توانند محل آزمون پایان ترم خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه‌ای از زمان تغییر محل آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

براین اساس، دانشجویان می‌توانند با پرداخت شهریه از ۸ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه گلستان به نشانی ؛ Reg.pnu.ac.ir نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

کد خبر 748343

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود