Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-نایب رییس نخست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس از آغاز نشست غیرعلنی امروز مجلس با محوریت بحث مشکلات آبی در سد «دز» با حضور وزرای نیرو، کشاورزی و رییس سازمان محیط زیست خبر داد.غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با اشاره به آغاز نشست غیرعلنی صبح امروز با حضور وزرای نیرو، جهاد کشاورزی و رییس سازمان محیط زیست اظهار داشت: پیرو اعلام قبلی از لحظاتی پیش نشست غیرعلنی مجلس با محوریت بحث بحران آب آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این جلسه مطابق برنامه قبلی مسئولان حوزه نیرو و آب کشور ازجمله رضا اردکانیان وزیر نیرو، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست به‌عنوان مهمان حضور دارند و احتمالاً همچون جلسات مشابه علاوه بر ارائه گزارش این عزیزان، تعدادی از نمایندگان مجلس و مسئولان مرکز پژوهش‌ها نیز اظهارنظر خواهند کرد.

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تاکید کرد: جلسه بدون هیچ مشکلی درحال برگزاری است و موضوع اصلی جلسه نیز مسائل مربوط به سد «دز» عنوان شده است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 

فرماندار شادگان گفت: موضوع صید با الکتروشکر دیگر یک مسئله معمولی نیست بلکه یک بحران حاد در حوزه اشتغال و معیشت جوامع محلی است .

صالح زاده می گوید: ما یک طرح مقابله با صید غیرمجاز در راستای حمایت از صیادان شهرستان در نظر گرفته شد و این طرح با هماهنگی و حمایت قاطع شورای تامین شهرستان ، ادارات حفاظت محیط زیست و شیلات برای مقابله قاطعانه با صید غیرمجاز در راستای حمایت از صیادان قانونمند در شهرستان بزودی اجرا خواهد شد. 

او می‌گوید: از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان انتظار می رود با افزایش امکانات و گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست شادگان با صیادان غیرمجاز و خارج از چارچوب قانونی که با دستگاه های ممنوعه برقی اقدام به صید غیر قانونی ماهی می کنند ، برخورد قاطعانه داشته باشند و متخلفان به مراجع ذیصلاح معرفی تا ضمن جلوگیری از ادامه این روند برخورد قاطعانه بعمل آید.

محمد حسن فقیه سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شادگان گفت: شادگان با دارا بودن تالاب بین المللی بعنوان یکی از قطب های مهم معیشت علی الخصوص صید و صیادی ، منبع ارتزاق و معیشت مردم محلی و روستایبان به شمار می رود. 

 سید عادل مولا معاون ‌محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت : با توجه به لزوم حفظ ذخایر آب‌های داخلی برای پایداری و تعادل اکوسیستم محیطی و اشتغال، بهرمندی و بهبود معیشتی صیادان لازم است تا دیگر نهاد های حکومتی و جامعه اطلاعاتی با استفاده از همه امکانات و ظرفیت ها برای مقابله با صید غیر مجاز که امروز به یک بحران اجتماعی تبدیل شده است ، با اداره حفاظت محیط زیست همکاری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی با حضور امیرعبداللهیان
  • تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان
  • تلنگری جامعه‌شناختی به بحران آب
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است