Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا از قم به نقل از خبر حوزه، در این مراسم آیات یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین،‌مقتدایی و حسینی بوشهری از اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه، جمعی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه، نمایندگان بیوت مراجع و جمعی از اعضای هفتمین و هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب حضور داشتند.
حجج اسلام والمسلمین فرخ فال رئیس ستاد اجرایی هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، ابراهیمی نماینده هیئت نظارت این انتخابات و حسینی نژاد رئیس هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب سخنرانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان نیز هیئت رئیسه سنی هشتمین دوره مجمع با حضور حجج اسلام حسنعلی آهنگرانی و سید ابوالحسن موسوی مسن‌ترین و حج اسلام غلامرضا نصیرپور و سید احمد موسوی کیا کم سن ترین نمایندگان تشکیل و سپس مراسم انتخاب هیئت رئیسه دوره جدید مجمع برگزار شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم گفت: انسان‌ها به میزان درک و فهم خود از زندگی، از معرفت الهی سیراب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: قرآن کریم نسبت به علم نگاه ویژه‌ای دارد و دین اسلام توجه به علم را بالاتر از همه ارزش‌ها می‌داند، زیرا با علم به فهم و عبودیت بهتری می‌رسیم.

او همچنین گفت: آگاهی، تلاش، تحقیق و مطالعه و به روز بودن اساتید لازمه تاثیرگذاری آنها بر دانشجویان، طلاب و مردم است.

در پایان این مراسم از اساتید برتر حوزه علمیه‌های استان همدان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • افشای کینه شاه از قم
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌