Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر ما برخورد می کردیم و نمی گذاشتیم کرسنتی ها در مناسب دولتی جایی پیدا کنند مطمئن باشید که دادگاه لاهه به نغع ایران رای می داد و دلیلی نداشت که علیه ایران رای دهد.

هدایت الله خادمی، نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آخرین وضعیت پرونده کرسنت، اظهار داشت:تقریبا می توان گفت چندین سال است احکام صادر شده ، این احکام اجرایی نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: باید این نکته را مورد توجه قرار داد که عدم اجرای احکام قضایی موجب توسعه فساد اقتصادی و ایجاد حاشیه امن برای فاسدین اقتصادی می شود.

 

خادمی ادامه داد: در مجلس قبل هم که وزیر می خواست رای بگیرد وزیر نفت گفته بود که من ظرف سه ماه پرونده کرسنت را به نفع ایران حل می کنم که متاسفانه باز این امر رخ نداد و چون کرسنتی ها آمدند و سمت ها در وزارت نفت گرفتند این به ضرر ایران شد؛ امیدواریم که بالاخره در پرونده کرسنت که حق ما برد است و امارات حرفی ندارد یک موقع مشکلی برای ایران پیش نیاید.

 

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر ما برخورد می کردیم و نمی گذاشتیم کرسنتی ها در مناسب دولتی جایی پیدا کنند مطمئن باشید که دادگاه لاهه به نغع ایران رای می داد و دلیلی نداشت که علیه ایران رای دهد.

 

وی اظهار داشت: در این پرونده به دلیل اینکه متهمانی وجود دارند که بازداشت شده بودند ولی بعد از آزادی چون مجددا بکارگیری شدند مشکلاتی را برای ایران ایجاد کردند ولی از اینکه از چه زمانی ایران باید مبالغی را پرداخت و یا محصولاتی را به کشور های دیگر بعنوان جریمه صادر کند اطلاع خاصی ندارم.

 

خادمی گفت: باید کسانی که حکم کرسنتی ها را امضا کرده اند که وارد وزارت نفت شوند و دادگاه لاهه به این دلیل کشور ما را در دادگاه متهم اعلام کنند پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره بدون اشاره به زمان تشکیل جلسه امنیتی این رژیم اعلام کرد که سناریوهای صدور قرار بازداشت بین‌المللی در مورد نتانیاهو به همراه یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک اسرائیل از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری را بررسی کرده است.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهن‌کجی نتانیاهو به احکام دادگاه لاهه/ تأثیری ندارد
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟
  • جزییات جدید از پرونده مهسا امینی