Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@21:25:12 GMT

سارا و نیکای «پایتخت»را بهتر بشناسید

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۴۰۳۸

سارا و نیکای «پایتخت»را بهتر بشناسید

سارا و نیکا فرقانی اصل دو خواهر بازیگر که با سریال «پایتخت» به شهرت رسیدند، در سوئد زندگی می‌کنند؛ اما ناگفته‌های دیگری هم درباره‌شان هست که در این گزارش به برخی از آنها اشاره می‌شود.
به گزارش صدای ایران سارا و نیکا فرقانی اصل، متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران هستند. این دو خواهر بازیگر که با سریال «پایتخت» به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.
اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال «دوباره زندگی» به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۸۴ بر می گردد که ۹ ماهه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند؛ یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده ای مذهبی زندگی می کرد.
رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت، آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.
پرستو صالحی، بازیگر مجموعه دوباره زندگی با انتشار تصویری از خود در کنار ثریا قاسمی نوشت: «باورتون میشه این نیم وجبیه خوشگل یکی از دوقلوهای سریال پایتخته اون موقع تو سریال ما (دوباره زندگی) انقدی بودن سارا و نیکا یادش به خیر»
سری اول سریال پایتخت در نوروز ۹۰ از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل های دو، سه و چهارم این بچه ها دیده شدند و به شهرت رسیدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر بازی در «پایتخت» بود. در این سریال سارا و نیکا نقش فرزندان نقی معمولی را بازی می کنند.
سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند، همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند یا نه، پاسخ داده اند؛
در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.
در پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و در لیگ جوانان تیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زده است و به خاطر حادثه ای که در فوتبال برایش پیش آمد، دیگر نتوانست فوتبال را ادامه بدهد. بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت، از سال ۱۳۹۲ خانواده فرقانی برای ادامه تحصیل دوقلوها عازم سوئد شدند تا سارا و نیکا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.
این خانواده با تهیه کننده و کارگردان سریال پایتخت قرار گذاشته اند، هر سال که سریال پایتخت ساخته می شود. سارا و نیکا را ایران بیاورند تا بازی کنند و بعد به سوئد بازگردند.


منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانترین مدیرکل خوش جمعیت ایران را بشناسید

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، متولد سال ۱۳۶۶ و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات مقاومت است. او بعنوان جوانترین مدیرکل دولت سیزدهم در استان یزد از سال ۱۴۰۰ بر مسند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نشست.

آقای عابدی ۵ فرزند دارد. پسرهایش، علی و رضا دوقلو هستند و متولد سال ۹۵. سه دختر هم دارد. زهرای هشت ساله، زینب پنج ساله و فاطمه که شش ماه دارد.

همسر آقای عابدی کارشناسی ادبیات دارد و خانه دار است. آقای عابدی می‌گوید: شور و نشاط زندگی اش را مدیون مدیریت همسرش در خانه است و فرزندانی که همدل و همراه و از وجود هم راضی هستند.

او حقوق کارمندی دارد و معتقد است تولد هر فرزند با خود خیر و برکت به زندگی اش آورده است و با وجود مشکلات اقتصادی، با همین حقوق کارمندی دخل و خرجشان همخوانی دارد.

آقای استاندار هم که مشتاق دیدار خانواده‌ خوش جمعیت آقای عابدی بود، همزمان با گروه چشم و چراغ مهمان خانه‌ آقای عابدی شد.

دیداری صمیمی که فرصتی شد تا آقای فاطمی از حمایت‌های دولت برای خانواده‌های خوش جمعیت بگوید. او گفت: طرح واگذاری زمین رایگان به خانواده با جدیت دنبال می‌شود و در حال حاضر۴ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین در مناطق مختلف استان یزد واگذار شده است.

او افزود: استان یزد در اعطای تسهیلات فرزندآوری نیز از استان‌های برتر است و در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • (تصاویر) تغییر چهره زنانه سارا و نیکا در سوئد! | دوقلوهای شیرگاهی جای ما را گرفتند!
  • از کجا بفهمیم غلظت خون داریم؟ | علائم غلظت خون را بشناسید
  • جوانترین مدیرکل خوش جمعیت ایران را بشناسید