Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند هفته‌ای هست که موضوع علاقه شدید باشگاه مطرح ناپولی ایتالیا به ستاره ایرانی آلکمار سوژه رسانه‌ها در هلند و ایتالیا شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزنامه کوریه‌رو دلو اسپورت ایتالیا در شماره جدید خود خبر از توافق مسئولان آلکمار و ناپولی برای نهایی شدن این انتقال داده‌اند. علیرضا جهانبخش بعد از درخشش فوق‌العاده در سومین فصل از حضور در لیگ هلند در‌حال حاضر به عنوان بهترین بازیکن آلکمار و پدیده فوتبال هلند نامش بر سر زبان‌هاست و باشگاه ناپولی قصد دارد با جذب این بازیکن جناح راست خود را تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته کریستیانو جیونتلی مدیر فوتبالی باشگاه ناپولی و مرد تعیین‌کننده نقل‌و انتقالات باشگاه با حضور در شهر آلکمار ضمن تماشای دوباره توانایی‌های فنی جهانبخش بار دیگر مذاکرات برای خرید این بازیکن را با سران آلکمار آغاز کرد و به نظر می‌رسد این مذاکرات در‌نهایت به امضای قرارداد با ستاره این روزهای فوتبال کشورمان منجر شود. کوریه‌رو دلو اسپورت در‌خصوص جزییات قرارداد ناپولی با جهانبخش، رقم قرارداد را 15‌ میلیون یورو اعلام کرده و به نقل از این روزنامه این قرارداد 2 ساله و تا سال‌2020 خواهد بود. در صورت امضای این قرارداد جهانبخش به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد. با شرایط موجود می‌توان گفت علیرضا جهانبخش تا کوچ به سری ‌A‌، تنها یک امضا فاصله دارد چون سران ناپولی به شدت علاقه خود به وینگر ایرانی آلکمار را نشان داده و به عنوان جدی‌‌ترین مشتری در 2 ماه گذشته مذاکرات مفصلی با سران باشگاه هلندی انجام دادند، به خصوص که خبر می‌رسد کایخون ستاره اسپانیایی ناپولی و وینگر راست این تیم در سال‌های گذشته نیز تمایلی به تمدید قرارداد نشان نداده و قصد بازگشت به کشورش را دارد تا جهانبخش به عنوان جدی‌ترین آلترناتیو این بازیکن قلمداد شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

تیم فرمول یک فراری در راستای تامین هزینه خرید راننده جدیدش قرارداد گران‌قیمتی با اسپانسر آمریکایی امضا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراری ایتالیا با تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار آمریکایی هیولت پاکارد (HP) قرارداد اسپانسری منعقد کرده است.

بر اساس گزارش بینزس اسپورت؛ شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به تیم ایتالیایی اجازه می‌دهد تا حقوق بالایی را برای لوئیس همیلتون راننده کنونی مرسدس بنز که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک

منابع این نشریه گزارش می‌دهند که ارزش سالانه این قرارداد با قرارداد اسپانسرینگ ردبول با شرکت فناوری اوراکل که در حال حاضر بزرگترین قرارداد در فرمول یک است، قابل مقایسه خواهد بود.

لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره فرمول یک به فراری ایتالیا خواهد پیوست. گفته می‌شود درآمد این راننده انگلیسی در اسکودریا سالانه 100 میلیون دلار خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر