Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج - ايرنا - تغيير معادلات منطقه به نفع جبهه مقاومت و به زيان قدرت هاي استکباري که شکستي براي مثلث عبري، عربي و غربي محسوب مي شود، آنان را بر آن داشته تا در عرصه هاي ديگر درصدد جبران اين ناکامي برآمده و جبهه هاي ديگري را عليه ملت ايران بگشايند.

ايران اسلامي امروز در فضاي متلاطم و پرمخاطره منطقه، شرايطي با ثبات، امن و رو به جلو در عرصه هاي مختلف را تجربه مي کند و از سويي موفقيت هاي حاصل شده در زمينه هاي اقتصادي، علمي و دفاعي توان و اقتدار کشور را روز به روز افزايش مي دهد که اين موضوع خشم دشمنان ملت ايران را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي دي ماه سال گذشته در ديدار مسئولان و اعضاي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در سراسر کشور، با اشاره به تلاش بي‌وقفه امريکا براي شبهه‌پراکني و گرفتن اميد و اعتماد به نفس ملت، از همراهي خواسته يا ناخواسته برخي افراد با اهداف دشمن به شدت انتقاد کردند و با يادآوري تحليل ها و تبليغات پوچ چهل ساله دشمن درباره شکست يا تضعيف جمهوري اسلامي تأکيد کردند: به فضل الهي و با اتکا به هوشياري و ايستادگي مردم، همچون گذشته بيني دشمنان را به خاک مي ماليم و با تلاش مضاعف مسئولان براي حل مشکلات معيشتي و اقتصادي مردم، راه پيشرفت و سرافرازي را با اقتدار ادامه خواهيم داد.
رهبر انقلاب اسلامي، تبليغ را همانند عرصه هاي اقتصادي، سياسي، فرهنگي يک ميدان جنگ توصيف کردند و گفتند: برخي از اينکه گفته شود جنگ تبليغاتي يا جنگ اقتصادي و فرهنگي، خوششان نمي آيد و مي گويند بايد از صلح صحبت کرد، در حالي‌که جنگ دشمن با ملت ايران، در عرصه هاي مختلف يک واقعيت است و اگر ما از اين واقعيت غافل باشيم، طرف مقابل هوشيار و مراقب است و طراحي خود را به پيش مي برد.
حضرت آيت الله خامنه اي تأکيد کردند: البته امروز جنگ، جنگ نظامي نيست زيرا آنها جنگ نظامي نمي کنند و غلط هم مي کنند اگر بخواهند جنگ نظامي کنند.
از سويي به تعبير اميرسرتيپ امير حاتمي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در مراسم گراميداشت هيجدهمين سالروز شهادت علي صياد شيرازي در تبريز، امروز ايران در حوزه دفاعي قدرت مقتدر منطقه است و مي تواند اهداف خود را پيش برده و از منافع خود به خوبي و با قدرت تمام دفاع کند.
افزايش اقتدار و نفوذ ايران در منطقه نگراني هايي را براي برخي دولت هاي وابسته منطقه، صهيونيست ها و آمريکا به وجود آورده به گونه اي که در يک اتحاد شوم درصدد گشايش جبهه هاي جديدي براي جلوگيري از افزايش قدرت ايران اسلامي هستند.
هزينه هاي گزاف دشمني با ملت ايران البته از جيب مردم عربستان و توسط رژيم آل سعود پرداخت مي شود تا شايد بتوانند انديشه هاي تروريست پرور اين مثلث شوم را گسترش داده و منافع غربي و عبري را تامين کنند.
محمدجواد ظريف وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران نيز چندي پيش در صفحه توييتر خود با اشاره ضمني به اظهارات ترامپ مبني بر اين که اگر عربستان مي خواهد نيروهاي نظامي آمريکا در سوريه بمانند بايد هزينه اين موضوع را تامين کند، نوشت:
کماکان، دوشيدن بي کم و کاست ادامه دارد. امروز بايد به قطعيت رسيد که ترامپ از حاميان مالي داعش 4 ميليارد دلار ديگر مي خواهد تا نيروهاي ناخوانده ايالات متحده را در سوريه نگه دارد؛ در واقع هر کاري مي کنند تا موفقيت بدست آمده عليه افراط‌گرايان را معکوس کرده و وحدت ملي سوريه را تضعيف نمايند.
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح نيز درباره شرايط موجود گفت: ايران اسلامي با تمام توان و قواي خود با سربازاني جان بر کف که سلاح شان را ما تامين خواهيم کرد در برابر هر گونه شيطنت دشمنان مقابله و آنها را از کرده خود پشيمان خواهند کرد.
بي شک اين مقابله و رويارويي امروز در عرصه دفاعي نيست زيرا دشمنان از توان دفاعي جمهوري اسلامي ايران آگاهي کامل دارند و به همين سبب جبهه هايي نظير اقتصادي و فرهنگي را براي مقابله با ملت ايران مي آزمايند و جنگ در اين جبهه نيز به هوشياري و آگاهي مضاعف و شناسايي دقيق طراحي هاي دشمن نياز دارد.
امير سرتيپ امير حاتمي با بيان اينکه حمله به اقتصاد کشور از برنامه ها و دسيسه هاي دشمنان عليه جمهوري اسلامي است، بيان کرد: بر همين اساس 500 نفر از کارشناسان آمريکايي شبانه روز به دنيال طراحي سناريوهايي براي ضربه زدن به اقتصاد کشور و ايجاد مانع براي رشد اقتصادي جمهوري اسلامي ايران هستند، چون احساس مي کنند ايران در زمينه هاي مختلف در حال پيشرفت است، غافل از اينکه همين راه را سال هاي سال رفته اند و نتيجه اي حاصل نکرده اند.
موفقيت در جنگ اقتصادي دشمن، نيازمند عزم و اراده همگاني، هوشياري مضاعف و همراهي و همدلي قوا به عنوان خط مقدم اين مبارزه است. به طور يقين مشکلاتي نيز وجود دارد که بايد به مدد هم افزايي نيروهاي موجود برطرف شود تا ايران اسلامي يک بار ديگر در مقابله با طراحي هاي دشمنان به پيروزي دست يابد.
حجت الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني رييس جمهوري نيز با اشاره به توان ملت ايران براي مقابله با دشمن در جبهه هاي مختلف، تاکيد کرد: ملت ايران همواره سرافراز بوده و مطمئنا با هدايت هاي رهبري عزيز و ايستادگي در برابر توطئه دشمنان پيروز خواهد بود.
1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • احترام سبب وحدت مضاعف در بین مذاهب اسلامی می شود
  • تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) برای امت اسلامی یک ضرورت است
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر