Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@08:27:00 GMT

عطر افشانی گلزار شهدای تبریز توسط هنرمندان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۴۲۶۵

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی مزار شهدای وادی رحمت تبریز توسط جمعی از هنرمندان غبارروبی و عطر افشانی می شود.
مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور جمعی از هنرمندان حوزه هنری استان، پنجشنبه 23 فروردین ماه در محل گلزار شهدای وادی رحمت تبریز راس ساعت 10 صبح برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا اعضای ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در استان حضور خواهند داشت.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

 دادستان انتظامی قضات کشور در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

 

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود