Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم گفت: یکی از مشکلات این بود که مجمع نمایندگان طلاب ارتباط کمی با طلاب داشت و این موضوع سبب شد تا طلاب کمتر در انتخابات شرکت کنند که سعی کردیم با اعطای تسهیلات و غیره ارتباط را تقویت کنیم. ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر حسینی نژاد در جلسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: 12 سال بود که مجمع نمایندگان طلاب خدمت مقام معظم رهبری نرسیده بود که سال 94 این  ملاقات صورت گرفت که دارای برکات زیادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دیدار اعضای مجمع نمایندگان طلاب با مقام معظم رهبری، ایشان توصیه کردند حوزه علمیه انقلابی است و باید انقلاب بماند، ایشان توصیه‌های مختلفی نسبت به جایگاه مجمع داشتند و تأکید کردند باید از مجمع حمایت ویژه‌ای شود و پس از توصیه مقام معظم رهبری حمایت‌های بسیار خوبی انجام شد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم گفت: یکی از مشکلاتی که داشتیم این بود که ارتباط نمایندگان با طلاب کم بود که با هماهنگی‌های صورت گرفته این مشکل رفع و ارتباط با طلاب بیشتر شده است.

حسینی نژاد تصریح کرد: مجمع نمایندگان طلاب در دوره‌ای که گذشت با همه فراز و‌ نشیب‌هایی که داشت، دغدغه‌ای که بزرگان حوزه را نگران کند، نداشت.

وی با بیان اینکه جامعه مدرسین مشکلات مالی مجمع نمایندگان طلاب را حل کرد، بیان کرد: مجمع نمایندگان طلاب به همراه دو نفر از بزرگان حوزه که از مدیران و یا رییس مجمع بودند بسیاری از مشکلات را رفع کرد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم عنوان کرد: یکی از مشکلات این بود که مجمع نمایندگان طلاب ارتباط کمی با طلاب داشت که سعی کردیم با اعطای تسهیلات و غیره ارتباط را تقویت کنیم.

در پایان جلسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با رأی‌گیری صورت گرفته حجت‌الاسلام حسینی نژاد به‌عنوان رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ابقا شد و حجت‌الاسلام  سید علیرضا تکیه‌ای و حجت‌الاسلام سید جلال رضوی مهر به‌عنوان ‌دو نایب‌رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه انتخاب شدند.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، راضیه عظیمی‌فر افزود: حوزه علمیه خواهران از بین بانوان علاقمند با مدرک دیپلم و بالاتر، در سطح ۲ معادل کارشناسی، سطح ۳ معادل کارشناسی ارشد و سطح ۴ معادل مقطع دکتری طلبه می‌پذیرد که ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفر است.

او تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌ توانند تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه به‌صورت حضوری به محل مدارس سراسر استان مراجعه کرده و یا در وبگاه اینترنتی www.whc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان با اشاره به اینکه آزمون به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: آزمون شرکت‌کنندگان ۳۱ تیرماه سال‌جاری برگزار می‌شود و سپس پذیرفته شدگان با انجام مصاحبه و تأیید به عنوان طلبه پذیرفته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است