Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ضمن بازدید از مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان با مدیر این مجتمع دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری در بازدید از مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان با ابراز خرسندی از این بازدید گفت:حوزه اطلاع رسانی، خبر و مطبوعات ارزشمند بوده و ما نیز تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط فعالیت برای فعالان این حوزه انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به فعالیت مطبوعاتی رسانه های اصفهان اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به تبع آن ادارات کل استان ها وظیفه های مختلفی را بر عهده دارد و این تعدد فعالیت ها ضمن توفیق و شیرینی کار سختی های خاص خود را نیز دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه سیاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان توجه ویژه به شهرستان ها است، اظهار امیدواری کرد: با همکاری و همراهی فعالان رسانه استان بتوان گام های مثبتی در پیشبرد اهداف مدنظر برداشته شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ادامه از سرپرستی روزنامه، هفته نامه و ماهنامه های سراسری و محلی و نیز دفتر خبرگزاری و پایگاه های خبری تحلیلی مستقر در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان دیدن و از نزدیک در جریان روند فعالیت آنها قرار گرفت و با مدیران مسئول و خبرنگاران آنها به گفتگو نشست.

 

احمدرضا دهانی مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان نیز در این بازدید به بیان توضیحاتی پیرامون فعالیت های مجتمع، اهداف و برنامه های آینده مجتمع برای اصحاب رسانه استان و نیز تسهیلات ایجاد شده برای انتقال مرکز توزیع نشریات به مجتمع مطبوعاتی و حضور فرهنگسرای رسانه برای برگزاری دوره های آموزشی مستمر در مجتمع و تجهیز و به روزرسانی کتابخانه تخصصی رسانه پرداخت.

 

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی دولت مجلس ارز ستوان یکم پاسدار مرتضی بصیری پور بیرجند نجفی حسن روحانی شعار سال ۹۷ روز ملی فناوری هسته ای حجت الاسلام محمدعلی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان حجت الاسلام محمدعلی انصاری خانه مطبوعات مطبوعات کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس گفت: ۵۳۶ اثر از داخل و خارج کشور به هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر ترکی آذری ارسال شده که از این تعداد ۳۲ اثر از ۲۴ شاعر متعلق به شهرستان سلماس است.

رامین پورعباس با بیان اینکه ۲۴ شاعر اهل سلماس در این جشنواره شرکت کردند، گفت: جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی با هدف اشاعه، ترویج و انتشار فرهنگ منور رضوی، گسترش و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس استفاده از ابزار موثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی و حمایت از شاعران آیئنی را از جمه اهداف این جشنواره بین‌المللی عنوان کرد.

پورعباس گفت: در راستای اجرای عدالت فرهنگی امسال ۲۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری شهرستان سلماس میزبان این جشنواره خواهد بود.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان «گروه قرآن و عترت»، بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، فرمانداری شهرستان سلماس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سایر ادارات این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد