Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما­ از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی؛​­ هادی حق‌شناس­ درباره آخرین وضعیت جعبه سیاه سانحه سانچی، افزود: سومین جلسه کمیته بررسی علل سانحه سانچی، هفته اول اردیبهشت ماه­­ در چین و با حضور نمایندگان ۴ کشور عضو این کمیته که شامل ایران، کره جنوبی، چین و پاناما (به عنوان کشور صاحب پرچم) است، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امیدوار هستیم در این جلسه، ۴ کشور عضو کمیته در مورد علل سانحه سانچی به نتیجه و جمع بندی برسند.
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه روند بررسی علل سانحه سانچی با موفقیت بوده است، گفت: امیدواریم با اطلاعاتی که از دو جعبه سیاه (VDR) نفتکش سانچی و شناور فله‌بر کریستال استخراج ‌شده است و همچنین مصاحبه های صورت گرفته با خدمه شناور چینی توسط تیم ایرانی و سایر اطلاعات جانبی، تا پایان اردیبهشت ماه، تدوین گزارش نهایی علل سانحه سانچی تکمیل شود.­
­۱۶ دی ماه سال گذشته یک فروند کشتی متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران و تحت پرچم کشور پاناما که حامل ۱۱۴ هزار تن میعانات گازی و سوخت (۱۱۱ هزار تن بار و ۳ هزار تن سوخت سانچی) از مبدأ بندر عسلویه به کره جنوبی بود، در محدوده دریایی چین (۱۶۰ مایلی بندر شانگهای چین) با کشتی فله‌بر چینی(کریستال) تصادف­کرد و بر اثر این حادثه­­ ­تلخ، نفتکش دچار انفجارهای متعدد و حریق شد و ۳۲ خدمه آن جان باختند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، او دراین‌باره به خبرنگاران گفت: «پیش‌ازاین دو بار این درخواست را به کارگروه بردیم. پیش از پایان سال هم برای بار سوم بردیم و قرار شد مجدداً بررسی شود. امیدواریم در جلسه هفته بعد دوستان همراهی کنند که این اتفاق بیفتد.»

وزیر ارتباطات در مورد نقش دولت در این کمیته نیز توضیح داد: «کارگروه ۱۲+۱ عضو دارد؛ ۱۲ عضو صاحب رأی به علاوه مرکز ملی فضای مجازی. وزارت ارتباطات هم یک عضو از این ۱۳ عضو است و دولت هم ۶ رأی دارد. اکثریت با نمایندگان دولت نیست، پس باید به‌صورت جمعی تصمیم گرفته شود.»

بیشتر بخوانید:

زارع پور: وزارت ارتباطات مسئول فیلترینگ نیست

پیش ‌از این، در تیرماه ۱۴۰۲، وزیر ارتباطات اعلام کرده بود که کمیته فیلترینگ درخواست بازگشایی گوگل‌پلی را رد کرده است.

کد خبر 846886 برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات شرکت گوگل عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات فيلترينگ اینترنت

دیگر خبرها

  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • سومین درخواست دولت برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود