Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@14:12:06 GMT

کار سقف گذاری 1600 واحد مناطق زلزله زده پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۴۸۵۰

کار سقف گذاری 1600 واحد مناطق زلزله زده پایان یافت

رضا خواجه ای روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه کار آواربرداری 19 هزار و 100 واحد نیز انجام شده است، افزود: 10 هزار 870 واحد نیز عملیات پی کنی آن ها به اتمام رسیده است.
وی همچنین از اجرای بتن فنداسیون 6 هزار و 517 واحد در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه در ادامه با اشاره به وجود 35 هزار و 200 واحد احداثی، یادآور شد: 59 هزار و 642 واحد تعمیری نیز در مناطق زلزله زده استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از مجموع واحدهای تعمیری، عملیات بازسازی 31 هزار واحد آغاز و تاکنون کار تعمیر و مرمت 22 هزار واحد نیز به اتمام رسیده است.
خواجه ای همچنین از معرفی 66 هزار واحد به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات خبر داد و گفت: از این تعداد، بانک ها با 43 هزار و 700 واحد عقد قرارداد کرده و تسهیلات نیز به نوبت ثبت نام در حال پرداخت شدن است.
این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در امر بازسازی ضروری است، گفت: تلاش می کنیم واحدهای تعمیری مناطق روستایی تا نیمه اول خرداد و واحدهای احداثی نوع یک در این مناطق تا پایان شهریور آماده و تحویل مردم شود.
وی همچنین در خصوص واحدهای احداثی شهری نیز گفت: این دسته از واحدها به دلیل زمان بری بیشتر تلاش می شود تا پایان سال 97 آماده و تحویل مردم شود.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود یکصد هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال زلزله زمین شهری و روستایی واحد مناطق موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی ازگله در استان کرمانشاه در همسایگی کشور عراق را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۴:۰۵ شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حوالی ازگله و مرز بین استان کرمانشاه و کشور عراق گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۴۴و عرض جغرافیایی ۳۵.۳۲ در ۵۶ کیلومتری ازگله و ۶۹ کیلومتری نوسود و ۷۴ کیلومتری نودشه رخ داده است.

خسارتی در رابطه با این زمین لرزه تا به این لحظه گزارش نشده است.

کد خبر 6089422

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند