Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ نوزدهمین یادواره شهید سپهبد «علی صیاد شیرازی» و دومین سالگرد شهادت مدافع حرم سرهنگ «مرتضی زرهرن» به همت قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان شاهرود با حضور مسؤولان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان در مسجد مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.
امیر سرتیپ دوم «عباس ملاابراهیمی» هم‌رزم شهید صیادشیرازی در این یادواره اظهار داشت: شهید صیادشیرازی هضم‌شده در ولایت‌فقیه بود به‌طوری که تمام حرکات، رفتارها، برنامه‌ها و طرح‌ریزی‌هایش پیرو خط امام و رهبری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: اخلاص، شجاعت، نظم و انضباط و توجه ویژه به نماز از ویژگی‌های بارز شهید شهید صیادشیرازی بود.
هم‌رزم شهید صیادشیرازی، خستگی‌ناپذیری را از دیگر ویژگی‌های شهید صیادشیرازی دانست و گفت: شهید صیادشیرازی با وجود تمام مشکلات و کارهای فشرده، خستگی در صورتش دیده نمی‌شد و همیشه با چهره‌ای باز و گشاده برخورد می‌کرد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت کاروان میقات


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،این کاروان از استان‌های تهران و البرز  باهدف شرکت در مراسم یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا و سردار شهید حاج حسین اسکندرلو و همچنین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا راهی مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شد .
فردا مراسم یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا علیه السلام در محل یادمان شهدای فکه برگزار خواهد شد .

دیگر خبرها

  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • حرکت کاروان میقات
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی