Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرتیپ امیر حاتمی سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت مقام شهید صیادشیرازی در زنجان افزود: همه آحاد ملت ایران با وحدت در زیر پرچم جمهوری اسلامی و هدایت های مقام معظم رهبری مقابل تلاش دشمنان انقلاب اسلامی که بدنبال ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی هستند، ایستادگی کنیم.
وی اظهار کرد: در وزرات خزانه داری آمریکا 500 فرد خبره برای بررسی کارهای اقتصادی ایران و ایجاد مشکل و دست اندازی در امور اقتصادی کشورمان مشغول شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر حاتمی تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته در مجموعه دولت، سال جدید در زمینه ایجاد اشتغال و مسائل اقتصادی سال خوبی برای مردم خواهد بود.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: درباره حمایت از کالای ایرانی همه مردم و مسئولان از فروشنده گرفته تا خریدار باید حامی تولید کننده و کارآفرین داخلی باشند، تا شاهد رشد و پویایی اقتصاد کشور باشیم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تبیین ویژگی های شخصیتی شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: اخلاص به تمام معنا داشتن و پرچمدار وحدت بودن در نیروهای مسلح از خصلت های بارز این شهید بزرگوار بود.
حاتمی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در ابتدای انقلاب شرایط خاصی داشتند و از طرفی هم رئیس جمهوری وقت خائن ایران(بنی صدر) در نیروهای مسلح به تفرقه دامن می زد، اما شهید صیادشیرازی با راهبرد وحدت آفرین خود این مسائل را مرتفع کرد.
وی افزود: هر عملیات موفقی که در هشت سال دفاع مقدس داشتیم، مرهون حضور یکپارچه همه نیروهای مسلح و مردمی بودیم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: به مردم ایران و خانواده شهدا اطمینان می دهیم، که خون شهیدان صیادشیرازی و آوینی در رگ تک تک جوانان و نیروهای مسلح کشور جاری است و پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده و از آن دفاع خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز /سه شنبه/ به منظور حضور در جلسه اقتصاد مقاومتی زنجان و سخنرانی در مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در این استان حضور یافته بود.
شهید سپهبد علی صیاد شیرازی پس از ۳۲ سال خدمت در یگانهای مختلف نیروی زمینی ارتش، مقابل منزلش در21 فروردین سال 78، به دست گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسید.
3216/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال استکبار اقتصاد کشور انقلاب جمهوری اسلامی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است