Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشستی به ریاست استاندار تهران و با حضور رؤسا و مدیران دستگاه‌های مرتبط استان، اطلاعیه بانک مرکزی برای کنترل نوسانات نرخ ارز و هماهنگی دستگاه‌های استانی بررسی و تبادل نظر شد.

به گزارش ایلنا، در راستای اجرای تصمیم ستاد اقتصادی دولت مبنی بر یکسان‌‌‌‌سازی نرخ ارز و تبادل نظر پیرامون نوسانات نرخ ارز، نشستی به ریاست محمدحسین مقیمی و با حضور مدیران و رؤسای دستگاه‌‌های مرتبط استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران در این جلسه به وظایف هر یک از دستگاه‌‌‌ها در اجرای قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هماهنگی در کنترل نوسانات ارز اشاره کرد.

در این جلسه همچنین اطلاعیه بانک مرکزی بررسی و برای هماهنگی دستگاه ها و اجراء در استان تبادل نظر شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال ارز بانک مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نرخ ارز zwnj موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن

مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست روز چهارشنبه این هفته که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی برگزار خواهد شد، به ادامه بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول می‌پردازد.

اعضای مجمع قرار است در این نشست به بررسی تبصره‌های ۸، ۹ و ۱۰ باقیمانده از ماده ۱۰ این طرح بپردازند.

طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول از ابتدای آذرماه سال گذشته در دستور کار جلسات صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار داشته و تاکنون ده جلسه به صورت تمام وقت به بررسی این موضوع اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن