Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس سرقت از کشاورزان را ناکام گذاشت، محکومیت عام المنفعه یک مجرم در نهاوند و دستگیری سارقان مغازه های رزن عناوینی است که در این خبر به آن پرداخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ در این خبر به ارائه سه خبر کوتاه از حوزه نیروی انتظامی استان همدان گه جلسات آن در روز گذشته برگزار شده است می پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پلیس سرقت از کشاورزان را ناکام گذاشت

«سرهنگ زنگنه» سرپرست انتظامی شهرستان کبودراهنگ گفت: ماموران شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی،دو نفر از سارقان اداوات کشاورزی را حین سرقت دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: این افراد که مقادیری ابزار سرقتی کشف گردیده بود به ۲فقره سرقت اعتراف کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان کبودراهنگ افزود: کشاورزان با رعایت هشدارهای_انتظامی، نسبت به افزایش ضریب ایمنی لوازم کشاورزی خود با استفاده از موانع فیزیکی و ابزار الکترونیکی اقدام و هرگونه موارد مشکوک را سریعا با تلفن۱۱۰ اطلاع دهند.

محکومیت عام المنفعه یک مجرم در نهاوند

قاضی دادگاه بخش فیروزان شهرستان نهاوند فردی که متهم به نگهداری و عرضه مواد لبنی فاسد شده بود را به کاشت ۱۰۰ اصله نهال محکوم کرد.

شهردار و بخشدار فیروزان، نماینده اجرای احکام کیفری، محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان بر نحوه اجرای این حکم در محل پارک بخش  فیروزان شهر نهاوند نظارت می کنند.

قیاسی در این باره گفت: بر اساس ماده ۲۳ قانون مجازات اسلامی و ماده۸۴ این قانون، خدمات عمومی رایگان و مجازات تکمیلی ازجمله یادگیری حرفه و کار معین، تحصیل و یا اقدامات محیط زیستی ازجمله کاشت درخت و پاک‌سازی زباله را قاضی می‌تواند به‌عنوان #مجازات در نظر بگیرد.

سارق مغازه های رزن دستگیر شدند

«سرهنگ سلگی» فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: در دو ماموریت پلیس شهرستان موفق به دستگیری سه سارق شد.
مامورین در ماموریت اول در شهر قروه درجزین، با تحقیقات پلیسی، موفق شدند یک نفر سارق مغازه که اقدام به سرقت از یک باب مغازه کرده بود را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه متهم را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در ماموریت دوم مامورین دونفر سارق طیور را شناسایی و دستگیر کردند، اظهار کرد: در نهایت هر سه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار