Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@05:21:26 GMT

دوده آموزش مکبران در نایین برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۵۲۸۳

دوده آموزش مکبران در نایین برگزار خواهد شد

خبرگزاری شبستان: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نایین از برگزاری دوره آموزشی به منظور بالا بردن سطح آگاهی مکبرین در کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه مسجد الرضا(ع ) نایین خبر داد.

ماشااله فخارزاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نایین با اشاره به اینکه وحدت رویه در فعالیت های فرهنگی بسیار مهم است به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: با توجه به روند رو به رشد فزآینده تکنولوژی که بعضی از وقتها متاسفانه وجهه منفی آن غالب می شود بایستی در جهت مقابله با آن از پتانسیل موجود خود برای مقابله با تهاجم فرهنگی قدم برداریم و جایگزین مناسب را انتخاب نمائيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از مسائلی که ما در نماز جماعت می توانیم بر کیفیت آن بیفزائیم مسئله صوت مکبرین می باشد که می توانند تاثیر بسزائی در روحیه نمازگزاران و بهبود فرآیند اجرائی بهتر نماز داشته باشند.

 

فخارزاده به برگزاری دوره آموزشی برای کودکان و نوجوانان در یکی از کانونهای مساجد شهرستان اشاره کرد و گفت: از ظرفیت تمامی کانونها و سایر مساجد هماهنگی برای آموزش مکبرین استفاده خواهد شد.

 

گفتنی است این برنامه با حضور 29 کانون فرهنگی هنری و سایر مساجد در مسجدالرضا(ع) نایین برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی مجلس دولت ارز ستوان یکم پاسدار مرتضی بصیری پور بیرجند نجفی شعار سال ۹۷ روز ملی فناوری هسته ای دلار تربیت مکبری و اذان تربیت مکبری مکبرین دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان نایین کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود