Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@20:23:51 GMT

رشد کیفیت خدمات به 430 هزار مشترک برق استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۵۵۹۰

استان‌ها > زنجان - در گزارشی وضعیت عملکرد تمام حوزه های این شرکت در سال گذشته طبق شاخص های استراتژیک از پیش تعیین شده، همچون کاهش تلفات انرژی ، مدت زمان خاموشی برق ، نحوه ارائه خدمت به مشترکین ، ظرفیت پست ها و طول خطوط توزیع برق تشریح شد .

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی توزیع برق استان زنجان براي تامين برق نزدیک به 430هزار مشترك و به منظور افزايش قابليت اطمينان 14هزاركيلومتر شبكه توزيع برق در سطح استان، پروژه هایی با صرف مبلغ 345میلیاردریال اجرا وبه بهره برداری رسیده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين شركت در راستای رسیدن به پنج هدف استراتژيك تحت عناوين مهندسي دوباره فرآيندها به منظور بهبود مداوم،استفاده از فناوري هاي نوين تجهیزاتي،ارتقاء همه جانبه كاركنان سازمان، مديريت بهينه مصرف انرژي ، پيك سايي و كاهش تلفات ودرنهايت5.توسعه بهره گيري از فناوري اطلاعات و ارتباطات بوده است.

همچنین، در سال اخير ضمن دريافت گواهينامه های بين المللي ايزو و موفقيت در پروژه هاي تحقيقاتي و دانش بنيان ، در حوزه فناوري هاي نوين و تجهيز اكيپ هاي عملياتي به تکنولوژی تعمیرات خطوط فشار متوسط هوایی بصورت خط گرم ، دستگاه راداراينجينيرز به منظور نشت يابي و پيشگيري از آسيب‌هاي احتمالي به شبكه هاي توزيع برق ، دستگاه ترموگرافي و بهره مندي از خودروي مجهز به عيب ياب شبكه از جمله اقدام هاي موثر در اين بخش بوده است.

توزیع برق زنجان در حوزه فعالیت فرهنگ سازی مديريت بهینه مصرف انرژی ،كاهش تلفات انرژی برق به میزان 8.3 درصد که فاصله زیادی با متوسط کشوری (11درصد)دارد، نصب 241دستگاه كليدسكيونروديژنكتوركنترل از راه دور دربستر راديويي، اجراي ديتا سنتر و سيستم قرائت كنتورهاي هوشمند از راه دور در قالب طرح انقلابي وزارت نيرو ( فهام ) ، اين شركت را جزو شركت پيشروكشور قرارداده است.

46

کلید واژه‌ها : استان زنجان - زنجان - جیره‌بندی برق - نیروگاه بادی تولید برق - برق -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان زنجان زنجان جیره بندی برق نیروگاه بادی تولید برق برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ زمانی گفت: نان لواش زنجان امتیاز ۹۷.۶، تافتان ۱۰۰، نان بربری ۹۷ و سنگک امتیاز ۹۸ کسب و در مجموع در بخش تافتان و بربری رتبه اول کشوری و در بخش سنگک پس از استان البزر و در بخش لواش پس از استان کرمان در رتبه دوم کشوری در اسفند ماه سال گذشته قرار گرفت.

وی افزود: میانگین نمره کشوری کیفیت در نان لواش ۸۴.۸۱، تافتان ۸۵.۲۲ و بربری ۸۵.۹۶، و سنگگ ۸۷.۹۱ لحاظ می‌شود که میانگین امتیاز همه نان‌های تولیدی استان زنجان در اسفند سال گذشته نمره ۹۸.۱۵ بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ادامه داد: مرکز پژوهش‌های غلات کشور با توجه به استاندارد ۲۶۲۸ (روش آزمون نان‌های سنتی) وضعیت کیفی نان‌های تولیدی در سطح کشور را بررسی و سپس نتایج را اعلام می‌کند.

زمانی گفت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده توسط مرکز پژوهش‌های غلات کشور همه نان‌های تولیدی استان زنجان رتبه اول و دوم را به لحاظ کیفیت در کشور کسب کرده است.


دیگر خبرها

  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده