Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:05:46 GMT

کشف لوازم آرايشی و داروهای قاچاق در اردبيل

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۵۹۰۸

کشف لوازم آرايشی و داروهای قاچاق در اردبيل

سرهنگ رحيم سروری، جانشين فرماندهی انتظامی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و به دنبال دريافت گزارش های مردمی مبنی بر دپوی تعداد قابل توجهی لوازم آرايشی و داروهای قاچاق در يک انباری، بررسی موضوع در دستور كار مأموران پليس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام تحقيقات هدفمند و بررسی های ميدانی، مأموران از صحت گزارش های دريافتی اطمينان حاصل كرده و هماهنگی های لازم با مقام قضائی را انجام دادند.

جانشين فرماندهی انتظامی استان اردبيل با اشاره به كشف تعداد قابل توجهی دارو و لوازم آرايشی قاچاق دپو شده در محل مذکور گفت: در بازرسی از اين انباری، 53 هزار و 213 قلم انواع دارو و لوازم آرايشی قاچاق به ارزش يک ميليارد ريال كشف شد.

سرهنگ سروری تصريح كرد: در رابطه با كشفيات به دست آمده يک قاچاقچی دستگير و اقدامات قانونی در حال انجام است.

انتهای پیام/ح

کشف بیش از 53 هزار قلم دارو و لوازم آرایشی قاچاق در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک انبار دپوی لوازم یدکی استوک خودروهای سواری خارجی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، سردار محمدرضا هاشمی‌فر در این خصوصف اظهار داشت: ماموران اداره پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع لوازم یدکی استوک خودروهای سواری خارجی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ مجوز از مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات و کارشناس اتاق اصناف از انبار مذکور بازدید و بازرسی کردند که در نهایت تعداد قابل توجهی از انواع لوازم یدکی استوک شامل 194 دستگاه موتور و گیربُکس و 337 قطعه لوازم یدکی وسایل نقلیه شامل کولر، دینام و استارت که همگی فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بودند کشف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه در این عملیات را 300 میلیارد ریال تخمین زدند، بیان کرد: در نهایت کلیه کالاهای مکشوفه به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی انتقال و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل که توسط اداره تعزیرات حکومتی استان تحت رسیدگی است.

انتهای پیام/163/

دیگر خبرها

  • چگونه می توانیم به داروهای کمیاب دسترسی پیدا کنیم
  • مشکل جدی در تامین دارو و شیر خشک وجود ندارد
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • چرایی توزیع داروخانه ای متادون/ عرضه دارو باید تحت کنترل باشد
  • چرایی توزیع داروخانه ای متادون/ توزیع دارو باید کنترل شود
  • محموله میلیاردی قاچاق در گناوه کشف شد
  • لوازم آرایشی قاچاق به بازار نرسید
  • کشف انبار لوازم آرایشی قاچاق در گناوه