Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:28:44 GMT

تعزیرات گچساران متخلفان را 31 میلیارد ریال جریمه کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۵۹۳۱

تعزیرات گچساران متخلفان را 31 میلیارد ریال جریمه کرد

گچساران- ایرنا- رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران گفت: یکهزارو 738 پرونده سال گذشته با 31 میلیارد و 598 میلیون و 430 هزار ریال جریمه در این اداره مختومه شد.

ارسلان عباسی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد پرونده در زمینه کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی ابراز کرد: 399 فقره پرونده قاچاق کالا از سوی فرماندهی انتظامی به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شد که پس از تعیین 30 میلیارد و 765 میلیون ریال جریمه نقدی مختومه شد.
وی عنوان کرد: بخش اعظم کالاهای قاچاق کشف‌شده در این شهرستان را مواد سوختی، آشامیدنی، لوازم‌خانگی، پوشاک و مواد غذایی تشکیل می‌دهد.
عباسی اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی مستلزم مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ترویج فرهنگ صحیح و اصولی کالای ایرانی است.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران گفت: در این مدت بیش از یک هزار و 257 پرونده مربوط به بازاریان متخلف گچساران از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان به تعزیرات حکومتی ارسال و پس از تعیین جریمه نقدی بر اساس نوع و میزان تخلف صنفی مختومه شدند.
وی گفت: همچنین اصناف و بازاریان متخلف این شهرستان 148 میلیون ریال جریمه نقدی شدند.
عباسی بیشترین تخلف‌های صنفی در گچساران را شامل گران‌فروشی و درج نکردن قیمت و بیشترین متخلفان این شهرستان را نیز فروشندگان کالاهای اساسی و توزیعی توزیع کرد.
وی افزود: همچنین 66 پرونده مربوط بهداشت و درمان وارد تعزیرات حکومتی این شهرستان شد که پس از تعیین 73 میلیون ریال جریمه نقدی مختومه شد.
ماهانه به‌طور متوسط 140 پرونده تخلف در حوزه بهداشتی و دارویی در این اداره مختومه می‌شود.
بیش از 34 میلیارد و 365 میلیون ریال کالای قاچاق در سال 95 در این شهرستان کشف شد.
گچساران چهار هزار و 700 واحد صنفی در قالب 28 اتحادیه صنفی دارد.
شهرستان 120 هزارنفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
/6110/2082

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تعزيزات حكومتي گچساران جريمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی

میثم روحی رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده قاچاق سه بشکه ۲۲۰ لیتری الکل صنعتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از دانشگاه علوم پزشکی اتهام انتسابی را محرز و متهم راعلاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالا محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از یک خودرو الکل قاچاق را کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وصول جریمه ۱۳ میلیاردی قاچاقچی طلا در سیرجان
  • قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه ۲۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد
  • گازوئیل قاچاق زیر بار آهک
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی قاچاق سوخت، برای مدیرعامل واحد تولید فرآورده‌های نفتی
  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • جریمه قاچاقچی سوخت در خدابنده
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند