Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور آب و فاضلاب شهری دورود با بیان اینکه وضعیت فاضلاب شهر دورود مطلوب نیست و رهاشده است گفت: تاکنون ۳۰ درصد از شبکه فاضلاب این شهر اجرا شده است. ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عباس ورمزیاری صبح امروز در بازدید استاندار لرستان از منطقه ناصرالدین شهرستان دورود اظهار داشت: تاکنون 13 کیلومتر شبکه فاضلاب در سطح این شهر اجراشده است که باید 40 کیلومتر دیگر شبکه فاضلاب در شهر دورود اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه وضعیت فاضلاب شهر دورود مطلوب نیست و رهاشده است افزود: تاکنون 30 درصد از شبکه فاضلاب این شهر اجراشده که لازم است برای تکمیل شبکه فاضلاب این شهر اعتبار لحاظ شود.

رئیس اداره امور آب و فاضلاب شهری دورود عنوان کرد: فاضلاب شهر دورود رهاشده است که باید فکر اساسی برای حل این مشکل شود چراکه با هر بارندگی و کوچک‌ترین تنش فاضلاب وارد خانه‌های مردم می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R41450/P41362/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ساماندهی آبشوران

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه ساماندهی رودخانه آبشوران در قطعه محدوده مسجد آیت‌الله بروجردی که از چندی قبل دچار ریزش شده از اوایل اردیبهشت آغاز خواهد شد، گفت : این کار به صورت مشترک توسط شهرداری و آب منطقه‌ای انجام می‌شود و اقدامات اولیه آن همچون تهیه قطعات پیش ساخته، برگزاری مناقصه و ... انجام شده است.

وی ادامه داد: مقرر بود ساماندهی این قطعه سال قبل انجام شود، اما به دلیل بار ترافیکی قابل توجهی که در این محدوده وجود دارد و ممکن بود باعث اختلال تردد در روز‌های پایان سال و برای مسافران نوروزی شود، کار به تعویق افتاد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه زمان مورد نیاز برای ساماندهی این قطعه را بسته به شرایط آب و هوایی، تامین اعتبار و همچنین شرایط تردد و بار ترافیکی متغییر دانست.

یگانه با بیان اینکه بعد از قطعه مسجد آیت‌الله بروجردی دو قطعه دیگر در محدوده «حیدریه» واقع در میدان آیت‌الله کاشانی و همچنین پل حدادعادل در اولویت ساماندهی است، خاطرنشان کرد: ساماندهی این قطعات نیازمند تامین منابع مالی بوده و به محض تامین اعتبار کار آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با همکاری آب منطقه‌ای و برنامه و بودجه در حال رایزنی برای تامین اعتبار مورد نیاز برای ساماندهی آبشوران در این قطعات هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه به جداسازی فاضلاب از رودخانه آبشوران نیز اشاره کرد و ادامه داد: در هر مسیری که کار ساماندهی آبشوران انجام می‌گیرد، به موازات آن خطوط لوله فاضلاب نیز در مجاورت آبشوران اجرا می‌شود تا دیگر فاضلاب وارد این رودخانه نشود.

به گفته یگانه، با پایان کار ساماندهی رودخانه آبشوران از جنوبی‌ترین نقطه شهر یعنی میدان آزادگان تا ورودی آبشوران به رودخانه «قره‌سو» خطوط فاضلاب اجرا و فاضلاب از رودخانه جدا خواهد شد.

وی هدف اصلی ساماندهی رودخانه آبشوران را مستحکم کردن دیواره‌های آن و جداسازی فاضلاب از این رودخانه اعلام کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان
  • برداشت گندم و جو در گناوه/ وضعیت محصول در دیم‌زارها مطلوب نیست
  • توسعه و اصلاح بیش از ۴۷ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر قم
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • آخرین وضعیت ساماندهی آبشوران
  • اجرای طرح زراعت چوب در تنگ فنی پلدختر
  • ذخایر خونی چهارمحال و بختیاری مطلوب است