Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدها تن از عناصر تروریستی جیش الاسلام به همراه خانواده هایشان به منظور انتقال به شمال سوریه، به مناطق تحت کنترل دولت سوریه رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم زمان با آزاد شدن صدها تن از مردم و نیروهای سوری در زندان های گروه تروریستی «جیش الاسلام» به مناطق تحت کنترل دولت سوریه، عملیات انتقال تروریست ها به شمال سوریه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت خبری «المراسلون» سوریه اعلام کرد: صدها تن از عناصر تروریستی جیش الاسلام به همراه خانواده هایشان بر اساس توافق صورت گرفته، ابتدا به اردوگاه «الوافدین» واقع در شمال شهرک «دوما» منتقل شدند و سپس عملیات ارسال آن ها به شهر «جرابلس» واقع در شمال شرق استان حلب آغاز شد.

خبرنگار میدانی سایت خبری المراسلون سوریه اعلام کرد: بیش از هزار تن از عناصر تروریستی جیش الاسلام به همراه خانواده هایشان به اردوگاه الوافدین منتقل شده اند و چند گروه از این کاروان به استان حلب رسیده اند.

رسانه های سوری اعلام کردند: عناصر تروریستی گروه سپر فرات وابسته به ترکیه، تمام سلاح های سبک عناصر جیش الاسلام را در ورودی منطقه عفرین گرفته اند و آن ها را بدون سلاح به شهر جرابلس منتقل کرده اند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، تا کنون بیش از ۲هزار تن از عناصر تروریستی جیش الاسلام به همراه خانواده هایشان  دوما را ترک کرده اند و بیش از ۴هزار تن دیگر خود را برای ترک شهرک آماده می کنند.

فرماندهان میدانی به رسانه ها اعلام کردند: تروریست های جیش الاسلام قبل از ترک شهرک دوما، تمام مدارک و اطلاعات ارتباط خود با کشورهای بیگانه از جمله رژیم سعودی را آتش زده اند و انبارهای سلاح خود را نیز منهدم کرده اند.

به گزارش صاحب نیوز، جیش الاسلام قدرتمندترین گروه تروریستی در غوطه شرقی دمشق بود که به طور مستقیم از طرف رژیم سعودی حمایت می شد.

در صورتیکه تروریست های جیش الاسلام به طور کامل شهرک دوما را ترک کنند، شهر دمشق به طور کامل از حمله خمپاره ای تروریست ها در امان خواهد شد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس افزود: خلیج فارس نقشی مهم و راهبردی در کشور دارد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: مردم ما مانند همیشه باید در برابر تحریف نام خلیج فارس مراقبت کنند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی، معلمان نقش اساسی دارند.
وی افزود: معلمان رکن اصلی اجرای هر قانون مهمی در آموزش و پرورش هستند.

بیشتر بخوانید؛ خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
امام جمعه بندرعباس گفت: اساتید و معلمان بعد از خانواده مهمترین نقش را در تربیت دانش آموزان دارند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: جایگاه معلمان در جامعه باید بیشتر ارتقا یابد و به مشکلات آنها رسیدگی شود.
وی همچنان با اشاره به هفته کار و کارگر گفت: از زمان انقلاب تاکنون ۱۴ هزار شهید کارگر جان خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده اند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: جامعه کارگری مهمترین نقش را در چرخه اقتصادی ما دارد و مسئولان باید به این قشر بیشتر توجه کنند.

دیگر خبرها

  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود