Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانلود (6.3MB)

طرفداری- جیمز پالوتا رئیس باشگاه رم پس از پیروزی 3 بر 0 مقابل بارسلونا و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، همراه هواداران در خیابان های شهر رم به شادی پرداخت و به داخل آب نمای معروف میدان پوپولو پرید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس

لیست دوازده نفره تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک تکمیل شد.

طرفداری | کوای لنرد مطابق گمانه زنی ها به عنوان دوازدهمین بازیکن به لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای حضور در المپیک تابستانی اضافه شد. آمریکایی ها که قصد دارند ناکامی در جام جهانی ۲۰۲۳ را جبران کنند، با حضور تعدادی از بهترین‌های تاریخ بسکتبال که در حقیقت تیم اصلی خودشان هستند، به پاریس می روند. 

گرنت هیل (مدیر فنی تیم بسکتبال آمریکا) کنار تعدادی از این ۱۲ بازیکن حاضر شد و جرزی تیم را به آنها هدیه داد. این تیم لقب تیم رویایی دو و نیم انتقام‌جویان را دریافت کرده است. لبران جیمز چند ماه قبل با این بازیکنان تماس گرفته بود و از آنها خواست که با او در المپیک پاریس حاضر شوند.

تیم بسکتبال آمریکا در المپیک ۲۰۲۴ لبران جیمز  استفن کری  کوین دورنت  کوای لنرد آنتونی دیویس  جوئل امبید  جیسن تیتم  دوین بوکر  بم آدبایو  آنتونی ادواردز  جرو هالیدی  تایریس هلیبرتن  پیراهن بازیکنان تحویل داده شد پیراهن بازیکنان تحویل داده شد  تیم ملی بسکتبال آمریکا کامل شد

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید
  • پورعباس: رئیس جدید سازمان سنجش اوایل اردیبهشت معرفی می‌شود
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • افتتاح نخستین مرکز درمان و بازپروری حیات وحش در تنگ صیاد
  • اتفاقی تلخ برای ۲ جوان پس از سیل اخیر در جاسک
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • جیمز وب منتشر کرد: دو نما از کهکشان مسیه 82 (+تصاویر)