Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز کهگیلویه وبویراحمد، زمان پخش برنامه‌های امروز (چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷) سیمای شبکه دنا به این شرح است.

⏰ ترتیل قرآن کریم ۰۵:۰۰

⏰ سخنرانی ۰۶:۰۰

⏰ فیلم سینمایی ۰۸:۰۰

⏰ خانه مهر ۱۰:۳۰

مستند ۱۱:۳۰

سریال ۱۲:۰۵

⏰ تا ملکوت ۱۳:۰۵

⏰ تکرار شویل دنا ۱۳:۴۰

⏰ فیلم سینمایی ۱۵:۰۰

⏰ اتل متل یه قصه ۱۷:۰۵

⏰مستند ۱۹:۱۰

⏰ اخبار استان ۲۰:۰۰

⏰ماه ومهر ۲۰:۱۵

⏰ نگاه روز ۲۲:۰۵

⏰ اخبار استان ۲۲:۴۵

سریال ۲۳:۰۰

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقارن بهار قرآن و طبیعت و تحولی که رقم خورد / پربازدیدترین‌های سیما کدام بودند؟

تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن در سال‌های اخیر تجربه‌ای متفاوت در ساخت سریال‌ها و برنامه‌های نوروزی را رقم زد و برنامه‌هایی متناسب با هر ۲ مناسبت به روی آنتن شبکه‌های سیما رفت؛ در ادامه مروری بر پربازدیدترین برنامه‌های این ایام (طبق آمار تلوبیون) خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن در سال‌های اخیر تجربه‌ای متفاوت در ساخت سریال‌ها و برنامه‌های نوروزی را رقم زد و بر این اساس برنامه‌هایی مانند محفل و زندگی پس از زندگی موضوعی متناسب با ماه رمضان داشتند و از سویی برنامه‌هایی مانند مهمانی و مردان آهنین یادآور نوروز بودند.

از سویی در سریال‌های ماه مبارک رمضان و نوروز نیز، هردوی این مناسبت‌ها محسوس بود؛ از سویی سریال رستگاری با موضوعی ماورایی یادآور رمضان‌های سال گذشته بود و از طرفی زیرخاکی و نون خ مسیر سال‌های قبل خود را طی کرد؛ اینکه این برنامه‌ها در صدا و سیما و پخش تلویزیونی چه میزان بازدید داشتند باید از سمت سازمان‌های مربوطه اعلام شود، اما در کنار تماشای تلویزیونی این برنامه‌ها، بسترهایی مانند تلوبیون هم وجود دارد که بخشی از مخاطبان این برنامه‌ها را شامل می‌شود و بر همین اساس و طبق آمار بازدید تلوبیون، مروری بر پربازدیدترین برنامه‌های ماه مبارک رمضان خواهیم داشت:

زندگی پس از زندگی

«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماورا شبکه چهار سیما است که برای دقایق عرفانی پیش از افطار پخش می‌شود؛ این برنامه روایت افرادی است که در تجربه‌ای نزدیک به مرگ (معادل انگلیسی: Near Death Expeience)، از کالبد جسم خارج شده و عالم برزخ را درک کرده و بازگشتند، در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان ، مخاطبان برنامه، مهمان روایت‌های شگفت‌انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

هر فصل از این برنامه در ۳۰ تا ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید و تا کنون چهار فصل از این برنامه در سال‌های ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در روزهای ماه مبارک رمضان پخش شده است.

قسمت اول برنامه زندگی پس از زندگی از شامگاه دوشنبه _بیست‌ویکم اسفند ۱۴۰۲_ آغاز شد و همچنان ادامه دارد؛ طبق آمار موجود در سایت تلوبیون این برنامه حدود ۳ میلیون بازدید داشته است.

سریال هفت سر اژدها

شبکه سه سریال «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی را به عنوان سریال شبانه خود در شب‌های رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۱۹:۰۰ بخش کرد؛ در این سریال بازیگرانی همچون مجید واشقانی، جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، حمید صفت، زنده‌یاد شهرام عبدلی، سروش طاهری، امین زارع، بهار محمدپور، فاطمه الطافی، مجید رحمتی، مهران مرادی، هدیه رضایی، بهناز پورفلاح، بهزاد اقطایی، حسن ولیخانی، حمیدرضا عرب‌سرخی، رامین یحیی‌زاده، سیدحمید فتوحی، شیلر کی، مینو شیخان، عسل غروی، علیرضا جلیلی، مهدی شاکریان، شاهین فرهنگ، مهرداد ضیایی، حمیدرضا هدایتی، فرید قبادی و علیرام نورایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ابوالقاسم طالبی پیش‌تر درباره داستان این سریال که در ژانر پلیسی و سیاسی ساخته شده است گفته بود: «پس از مطالعه پرونده‌های مفاسد اقتصادی، هفت پرونده کلان را در سناریوی «هفت سر اژدها» گنجانده‌ام و در آن بررسی می‌شود. در فسادهای کلان حتماً آدم‌های بزرگی دخیل هستند؛ برای مثال یک اطلاعاتی فاسد، وزیر فاسد و وکیل فاسد به عنوان مجموعه‌ای می‌توانند فساد کلان کنند.»، طبق آمار تلوبیون این سریال نیز حدود ۳ میلیون بازدیدکننده داشته است.

محفل

برنامه «محفل» پدیده تلویزیون در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ بود؛ برنامه‌ای که بسیاری از مخاطبان به‌خصوص کودکان و نوجوانان را به حفظ و تلاوت قرآن علاقه‌مند کرد و بسیاری از مسئولان این برنامه تلویزیونی را نوآورانه و خلاقانه عنوان کردند.

ویژه‌برنامه تلویزیونی «محفل» از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان، هر روز ساعات پیش از افطار روی آنتن می‌رفت؛ این برنامه که با حضور ۵ میزبان بین‌المللی و ۱۵۰ میهمان از سراسر جهان در ماه مبارک رمضان روی آنتن تلویزیون رفته بود، توانست میزان قابل‌توجهی از علاقه‌مندان قرآن کریم در سطح کشور و جهان اسلام را با خود همراه سازد و بر همین اساس در روزهای ماه رمضانی که پشت سر گذاشتیم نیز طبق آمار تلوبیون با حدود ۲ میلیون بازدیدکننده جزو برنامه‌های صدا و سیما برای این ایام بود.

سریال زیرخاکی

شبکه یک با توجه به هم‌زمانی ماه رمضان و عید نوروز سریال «زیر خاکی ۴» را تدارک دیده بود و این سریال قرار از سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند آغاز شده و تا شب‌های قدر (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه داشت؛ در فصل چهارم «زیر خاکی» بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، رایان سرلک، نسرین نصرتی و اصغر نقی‌زاده به ایفای نقش پرداختند و طبق آمار این سریال نیز حدود ۲ میلیون بازدیدکننده داشته است.

نون خ ۵

این شبکه بعد از ایام عزاداری شب‌های قدر، سریال «نون خ ۵» را روانه آنتن شد تا در ساعت ۲۲:۰۰ جایگزین «زیرخاکی ۴» باشد؛ در فصل پنجم «نون خ» بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، سیروس میمنت، حمیدرضا آذرنگ و پاشا جمالی به ایفای نقش داشتند و سعید آقاخانی، کارگردان و بازیگر «نون خ» پیش‌تر بیان کرده بود: فصل جدید نون خ اولین سریال جاده‌ای رسانه ملی است که لوکیشن ثابت ندارد.

طبق آمار تلوبیون این سریال نیز مانند زیرخاکی، حدود ۲ میلیون بازدید داشته است.

رستگاری

شبکه دو قرار است سریال «رستگاری» جدیدترین ساخته مسعود ده‌نمکی را در شب‌های ماه رمضان در ۳۰ قسمت هر شب ساعت ۲۱:۰۰ روانه آنتن کرد؛ داستان سریال «رستگاری» مانند سریال‌های اغماء، احضار، ملکوت و او یک فرشته بود ماورایی بود و درباره دو برادر کارخانه‌دار است که دچار چالش‌هایی می‌شوند.

در این سریال بیش از ۱۰۰ بازیگر مطرح همچون محمود پاک‌نیت، مهدی سلوکی، رامبد شکرابی، حمیدرضا هدایتی، علیرضا استادی، رامین راستاد، کاوه سماک‌باشی، افشین سنگ‌چاپ، حسن اسدی، ماشاالله شاه‌مرادی‌زاده، اکبر رحمتی، رضا توکلی، محمدرضا رهبری، سراج مالک، محمود مقامی، نفیسه روشن، پوراندخت مهیمن، سولماز حصاری و ساقی زینتی به ایفای نقش پرداخته‌اند و طبق آمار تلوبیون حدود ۹۱۷۰۰۰ بازدید داشته است.

کد خبر 743955

دیگر خبرها

  • ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف معرفی شود
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • اعلام پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • پربیننده ترین برنامه‌های صداوسیما مشخص شدند
  • «نون.خ۵» و «محفل» پربیننده‌ترین‌های رسانه ملی در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳
  • تقارن بهار قرآن و طبیعت و تحولی که رقم خورد / پربازدیدترین‌های سیما کدام بودند؟
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۷ فروردین
  • پایان سریال نون خ ۵ چه می‌شود؟
  • نون خ ۵ به زودی تمام می‌شود!
  • «نون.خ ۵» تا چه زمانی پخش می‌شود؟