Web Analytics Made Easy - Statcounter


شورای کتاب کودک، سی و دومین دوره پیشرفته «آشنایی با ادبیات کودک و نوجوان» را با تاکید بر روش‌های بررسی کتاب کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

به گزارش امتداد نیوز، سی و دومین دوره پیشرفته «آشنایی با ادبیات کودک و نوجوان» با تاکید بر روش‌های بررسی کتاب کودکان و نوجوانان از روز دوشنبه ۲۰ فروردین به مدت ۱۲ جلسه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کتابشناسی و خلاصه‌نویسی»؛ مدرس: فاطمه مرتضایی‌فر، «آشنایی با عناصر داستان»؛ مدرس: شکوه حاجی‌نصرالله، «آشنایی با عناصر شعر»؛ مدرس: ناهید معتمدی، «آشنایی با عناصر تصویر»؛ مدرس: سحر ترهنده، «مقاله‌نویسی»؛ مدرس: حسین شیخ‌رضایی موضوعات ارائه شده در این جلسات  هستند.

همچنین این دوره مخصوص افرادی است که دوره مقدماتی راگذرانده‌اند.

سی و دومین دوره پیشرفته «آشنایی با ادبیات کودک و نوجوان» دوشنبه‌ها ساعت ۱۶ تا ۱۸:۳۰ در کتابخانه تحقیقاتی شورای کتاب کودک برگزار می‌شود.

true برچسب ها : سحر ترهنده شورای کتاب کودک کارگاه آموزشی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دومین جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ورزشی، تفریحی وفرهنگی احیای دریاچه ارومیه بعد از ظهر امروز به ریاست رضا ابراهیمی ، معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و با حضورفرماندار شهرستان ارومیه،  مدیران کل و مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی ، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی، در این جلسه که در مرکز حفاظتی و بازدیدکنندگان شهید موسی کلانتری پارک ملی دریاچه ارومیه و به میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد ، اعضای حاضر دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص برگزاری نخستین جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی احیای دریاچه ارومیه بیان کردند و هماهنگی های لازم در راستای آماده سازی زیرساخت ها و اجرای برنامه های جشنواره به عمل آمد.

گفتنی است این جشنواره با دستور استاندار آذربایجان غربی و برای نخستین بار با محوریت حفظ محیط زیست و احیای دریاچه ارومیه همراه با برنامه ها و مسابقات مختلف ورزشی ، فرهنگی ، آموزشی و زیست محیطی  ۲۴ ام فروردین ماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان در یک قدمی اجرا
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • بیش از هر زمان دیگر به تقویت هویت جامعه نیاز داریم
  • ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان
  • تئاتر کودک، تقابل تأثیرگذارترین رسانه با تأثیرپذیرترین مخاطب
  • هجدهمین دوره ضیافت اطعام حسنی در بجنورد برگزار شد
  • تعیین تکلیف مهمترین گره ترافیکی همدان در شورای ترافیک
  • دومین جشنواره «شهید آوینی» ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود
  • خانه کتاب و ادبیات ایران از انتشار ۲۰۰ هزار عنوان کتاب در سال ۱۴۰۲ خبر داد