Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی اکبر صفری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهارکرد: امروز 22 فروردین ماه سال جاری پس از نماز مغرب و عشاء مراسم سوگواری شهادت امام موسی کاظم (ع) در هشت بقعه با حضور مردم و مسئولان برپا می‌شود.

وی ادامه داد:  امامزاده‌هایی همانند سید عباس(ع) بجنورد، حمزه رضای شیروان، احمد ابن موسی کوران و جعفر ابن احمد و دهنه شیرین اسفراین، فخرالدین ایور و عبدالرحمان خرق فاروج میزبان عزاداران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری با بیان اینکه سوگواری طی دو شب برپا می‌شود، افزود: سخنرانی، مداحی و قرائت دعای کمیل و اطعام عزاداران در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: عصر امروز با مشارکت هیات مذهبی و سازمان تبلیغات مردم به صورت خودجوش از میدان شهید به سمت امامزاده سید عباس (ع) بجنورد دسته روی می‌کنند.    

انتهای پیام.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان

 سردار نعمت‌اله باقری در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی این شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق محروم استان توسط جهادگران و پزشکان بسیجی ویزیت شدند.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز بیش از ۲۰ تیم تخصصی و ۲۰ تیم پزشک عمومی و در مجموع بیش از ۲۷۰ نفر کادر پزشکی و مجموعه‌های هماهنگ‌کننده در خدمت مردم مناطق محروم دلفان هستند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی امروز نمونه یک زنجیره درمانی است، افزود: ویزیت و معاینه مردم از خانه‌های بهداشت محله آغاز و تا درمان در بیمارستان‌های استان ادامه خواهد داشت.
باقری بیان داشت: امروز نخستین بیمارستان صحرایی و اردوی جهادی در سال جدید برپا شده و قطعا تا پایان سال این خدمت بی‌منت در دیگر مناطق محروم استان ادامه می‌یابد.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی و تحقق شعار سال در حاشیه بیمارستان صحرایی، تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در راستای توانمندسازی و کمک به اشغال و تولید مردم دلفان نیز برپا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر