Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@23:15:53 GMT

درخواست از سران یوفا: از ویدئو چک در فوتبال استفاده کنید

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۶۹۴۴

ستاره پرتغالی منچسترسیتی از سران یوفا درخواست کرد که فناوری بازبینی تصاویر در این لیگ مورد استفاده قرار گیرد. آفتاب‌‌نیوز : دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب آغاز شد و دو تیم راه یافته به نیمه نهایی شناخته شدند. در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد برابر لیورپول قرار گرفت و ۲ بر یک از مهمانش شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار بازیکنان سیتی عقیده دارند داوری به ضرر آنها بودنه است و یک پنالتی و یک گل سالم آنها مورد قبول قرار نگرفت.
برناردو سیلوا هافبک پرتغالی منچسترسیتی بعد از این دیدار گفت: از حمایتی که هواداران در این دیدار از ما کردند بسیار تشکر می‌کنم. ما امشب بازی خوبی به نمایش گذاشتیم ولی نتوانستیم به آن چه شایسته آن بودیم برسیم. به لیورپول برای این برد تبریک می‌گویم و برای این تیم در مرحله بعد لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت می‌کنم. ما سال آینده هم در لیگ قهرمانان خواهیم بود و بار دیگر تلاش می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم. تنها خواهشی که از سران یوفا دارم این است که لطفا از سال آینده از فناوری بازبینی تصاویر VAR استفاده کنید.
او در ادامه گفت: از الان باید به فکر قهرمانی در لیگ برتر باشیم و بتوانیم پایان خوبی را برای امسال داشته باشیم تا برای سال آینده با قدرت بیشتر در رقابت‌ها حاضر باشیم.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی را پخش کردند که امام جماعت یک مسجد در عراق از طریق بلندگو از مردم برای جلوگیری از حمله به مسجد درخواست کمک می‌کند.پ

به گزارش فرارو، این ویدئو نشان می‌دهد که امام جماعت در مناره مسجد ایستاده و درخواست فوری از مردم می‌کند تا از حمله گروهی به مسجد جلوگیری کنند.

به گفته شاهدان عینی، مهاجمان از اهالی محله بودند که قبلا با مدیریت مسجد اختلاف داشتند.

رسانه‌های عراقی توضیح دادند که مهاجمان با حمل چاقو وارد مسجد شدند و هرج و مرج ایجاد کردند و برخی از اموال مسجد را تخریب کردند.

اما نیرو‌های امنیتی توانستند اوضاع را کنترل کرده و دو نفر از مهاجمان را دستگیر کنند و بقیه متواری شدند.

دیگر خبرها

  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • (ویدئو) لبیک مردم اردن به درخواست ابوعبیده
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم
  • (ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد