Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@18:52:46 GMT

اجرای ۱۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور توسط سپاه

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۷۰۶۴

اجرای ۱۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور توسط سپاه

کرمانشاه- فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از اجرای ۱۰ هزار پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد تومان توسط این قرارگاه در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیدضیاءالدین حزنی امروز چهارشنبه در مراسم اهدای جهزیه توسط سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به زوج های زلزله زده سرپلذهابی که در سالن امتحانات این شهرستان برگزار شد، ضمن درورد به روح شهدا و تبریک به زوج های جوان حاضر در این مراسم، خطاب به آنها گفت: شما امروز یکی از مقدس ترین و مهمترین قراردادها بین آدم ها را انجام دادید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همانطور که رهبر فرزانه و عزیزمان فرمودند همه مشکلات ما در داخل کشور قابل حل است و باید این نکته کلیدی را که حضرت آقا فرمودند مد نظر همه قرار گیرد.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، با بیان اینکه ما باید با مهربانی، دوستی و ... به سراغ کارهای ارزشمند برویم، گفت: اهدا جهیزیه به نوعروسان توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص) به مدت ۱۰ روز عملیاتی شد و این نشان از اهتمام سپاه به موضوع ازدواج آسان است.

وی با بیان اینکه تمامی کالاهایی که به این عزیزان داده می شود ایرانی هستند، افزود: راه اندازی این حرکت موجب می شود ضمن ازدواج آسان از کالاهای ایرانی حمایت بشود.

سردار حزنی ادامه داد: یقینا این حرکت موجب رونق بازار و کارخانه های داخلی برای تامین این اقلام است و ما تلاش می کنیم در سراسر کشور این خدمات را فراگیر کنیم.

وی تصریح کرد: ما این آمادگی را داریم که برای همه شهرستان های استان کرمانشاه، به خصوص شهرستان های زلزله زده این طرح را اجرا کنیم.

این مسئول ادامه داد: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به جز این طرح، در بیش از ۱۰ هزار پروژه، اعتباری بیش از ۹۴ میلیارد تومان هزینه کرده است.

سردار حزنی ضمن تقدیر از همه کسانی که در این راه تلاش و کوشش کرده اند، گفت: از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه نیز بابت همراهی و کمک به این زوج ها تقدیر و تشکر می کنم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند

آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر نمودند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است