Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید شمسایی ملی پوش سابق تیم ملی فوتسال در گفتگو با رادیو درباره این که قرار بود برای بازپس گیری عنوان آقای گلی اش چند مسابقه تدارکاتی برگزار شود گفت: من به طور کامل این موضوع را فراموش کردم چون تمام اتفاقات و صحبت ها ظاهری بود. فقط شرمنده مردم هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم هر جا من را می بینند سوال می کنند و من ناراحت می شوم. سال 2006 این عنوان را از یک برزیلی گرفتم و در سال 2018 یک برزیلی آن را از من گرفت.

او ادامه داد: در حال حاضر همه از جمله فدراسیون و مردم به فکر جام جهانی روسیه هستند و نمی توان گله ای هم داشت.

شمسایی درباره سرنوشت تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال بیان کرد: سه هفته مانده به پایان لیگ جلسه ای با مدیران شایسته این تیم داشتیم و برای رفتن تاسیسات متاسف شدیم. اما تا این لحظه تصمیم خاصی برای بازگشت و یا رفتن قطعی این تیم گرفته نشده است. قرار بود چند قرارداد نفتی انجام شود که این اتفاق نیفتاد. امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد و رشته فوتسال در تاسیسات ماندگار شود. مدیران این تیم در پایان فروردین هم جلسه ای دارند که باید ببینیم به نتیجه می رسند یا خیر.

ملی پوش سابق تیم ملی درباره این که آیا بعد از بازگشت احتمالی تاسیسات هم چنان او سرمربی خواهد بود یا نه خاطر نشان کرد: به دلیل آن که چیزی مشخص نیست صحبتی هم نشده است.

شمسایی اضافه کرد: من دوست دارم این تیم در فوتسال بماند زیرا مدیریتی خوبی دارد. چه با شمساییی چه بی شمسایی. تاسیسات تیمی با اصالت و رفتن آن می تواند به بدنه فوتسال ضربه بزند. تاسیسات تیمی است که با 5 سال حضور در لیگ 3 قهرمانی و یک نائب قهرمانی دارد و قهرمان آسیا هم هست.

انتهای پیام/

اظهارات شمسایی درباره عنوان آقای گلی جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فوق ستاره فوتسال به شمسایی و شاگردانش

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران، فردا ( یک شنبه ) در فینال هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی تایلند خواهد رفت و برای کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی در قاره کهن خیز برداشته است. شمسایی که در این رقابت‌ها از حسین طیبی کاپیتان و ستاره خود بهره نمی‌برد، امیدوار است در دومین فینالی که روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند، به نخستین توفیق مربیگری در عرصه ملی است پیدا کند.

حسین طیبی که با وجود مصدومیت و سپری کردن دوران نقاهت، پیش از اعزام ملی‌پوشان به تایلند در تمرینات تیم ملی شرکت می‌کرد و کنار هم‌تیمی‌هایش بود. حالا در پیامی برای آن‌ها و کادرفنی تیم ملی فوتسال آرزوی موفقیت کرده و از اعضای تیم‌ملی به مناسبت راهیابی به فینال جام ملت‌های آسیا قدردانی کرده است.

حسین طیبی در پیام خود می‌گوید: “خسته نباشید به بچه‌های تیم ملی، به دوستان و هم‌بازی‌های خودم و همچنین کادرفنی، آرزوی موفقیت براتون دارم و مطمئنم که شما قهرمان می‌شوید. چون لیاقتش را دارید و اینو بدونید که تمامی مردم ایران و اهالی ورزش کنار شما هستند. مردم شما را دعا می‌کنند و انرژی مثبت به شما می‌دهند. ممنونم ازتون که تا این لحظه تمام تلاش خود را کرده‌اید و باعث شادی دل مردم شدید. یک بازی دیگر تا قهرمانی.»

تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف تایلند میزبان مسابقات می‌رود و این دوئل در مقابل 15 هزار تماشاگر تایلندی جذاب و دیدنی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید الداغی تقدیم کرد+ فیلم
  • شمسایی: قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا می کنم + ویدئو
  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • عکس‌| ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • پیام فوق ستاره فوتسال به شمسایی و شاگردانش
  • شمسایی: خوشحالم که در دو سال به دو فینال رسیدم
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • شمسایی: باید با تمام تمرکز به مصاف تایلند برویم